Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Min kostade strax över 5000. Det var 19 körlektioner, teorikurs, riskettan som ingick. Halkbanan, teoriprovet och uppkörning fick man betala själv men det är ju ca 2000 kronor. Mer lektioner kostar såklart extra.
    Gjorde det på Bosses trafikskola i Kungälv. De är sjuuukt bra!

• Momalicious

Ja Gud ja. Hade typ varit fast hemma om jag inte haft körkort och bil! Och ju fler barn man har desto lättare blir livet med bil :)

• Momalicious

Du skrev ju i en annan tråd för några dagar sen att du såg en hund i en bil när du var ute och rökte?

• Momalicious

Nej men usch, stackars lilla Vincent! :( gjorde ont i min mage att läsa det! Små barn har ju bra läkkött iaf!

• Momalicious

Vad skönt suzzy! Elliot har matvägrat i långa perioder och det är så sjukt tärande! Hoppas det är över "för den här gången". :)

• Momalicious

Det är nog olika förskolor. På våran får man komma om man är lite snorig och sådär, men alla tecken på magsjuka, om barnet har feber eller att barnet är trött och hängigt, då ska man vara hemma.

Just nu går det både magsjuka, vattkoppor och förkylning på vårt dagis haha. Hoppas han slipper magsjukan bara!

• Momalicious

Haha verkligen bra där :)

Gud jag hade en helknäpp dröm i natt. Drömde att vi hade fått en bebis nu. Två-tre dagar efter den fötts kom jag på att vi inte kollat vad det var för kön. Det var en pojke. Och jag blev jätteledsen för han såg precis ut som Elliot och jag tyckte så synd om honom för att han inte fick ett eget utseende haha. Sen kom jag på att det bara var februari och vi skulle ju inte ens börja försöka få ett syskon förrän till hösten så jag fick ångest och ville stoppa tillbaka mini-elliot (som han fick heta) för att det var för tidigt. Tomas blev arg på mig för att jag fått barn före vi bestämt och tyckte vi skulle ge bort honom till min kusin i födelsedagspresent. Sen upptäckte jag att alla mina bristningar försvunnit men att jag hade fått en extra navel istället. Hahaha! Skrattade när jag vaknade. I min dröm var allt dödligt allvar dock så det blev extra kul :D

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !