Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
Idag gick Elias 4 första steg snart går han också
-
Haha ja krypa är nog pojkarnas grej men när man vill vara större så måste man gåMomalicious skrev 2012-01-23 18:45:59 följande:Härligt! Elliot går nästan uteslutande. Han kryper bara om han leker på golvet. :)
Så länge dom inte får för sig att åla hahaha
Elias är fortfarande lite feg av sig han står helt klart utan att hålla i sig i många minuter och går nu några steg men sen fall på rumpan haha -
April barn skrev 2012-01-23 18:53:35 följande:Ja idag funkade tvn tillslut som distraktion, men man får prova olika saker hela tiden :/
Härligt att de börjat gå Marcus både springer och går ute som inne
Haha tokiga pojken då då får du alltså springa efter många ggr hahaha -
Nästa hoppas jag på en tjej då blir det första dottern för oss tillsammans.
Jag har 2 pojkar med honom med det kan bli triss
-
LillSnurr82 skrev 2012-01-25 18:51:47 följande:På våran bil går det inte ens att koppla ut airbagen ens på verkstad.. As konstigt :/
samma här -
I våra förra kunde vi då elias skulle sitta fram de e ju lag på det .
-
nej inte det hahaha utan om barnet ska sitta fram så finns det lag på att airbagen bort .LillSnurr82 skrev 2012-01-25 19:39:41 följande:Ingen lag i Sverige som säger att barnet måste sitta fram.
-
Lagar är väl olika !!
-
jag sa man skulle ta bort dom innan.LillSnurr82 skrev 2012-01-25 21:33:09 följande:Håller med moma.. Vem sätter ungen fram med airbag inkopplad liksom..? Är ju lika med typ döden bara av en lätt krock typ..
vi gjorde det då han läste om detta när han var på bilskolan.
Och man skulle inte ha hälst bak då det var värre än fram.
Nu vet jag inte om det verkligen är så.
Men vi har elias nu fram bakom Johan.
vi har ebba i mitten och amadeus bakom mig.