Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Lillsnurr:Nu har jag beställt kläder från hööks
Beställde 1 par byxor 1 par tröja 1 par strumpor
Allt för 439 kr
Rea 50%
Kommer hmm kanske i morgon men iaf på lördag eller måndag
Hahaha jag hade sista bvc med elias när han var 8 månader och har ännu inte fått en ny tid till honom
När jag födde ebba 05 var det många som föddes den dagen under 11 men ca 5-10 st ??
ebba föddes 01.47 allstå så det var några st .
När jag födde amadeus var det 2008 och då var det 2 st innan mig med snitt och amadeus kom kl 13.20 så då kan ni tänka er med snitt + vaginalt det är en hel del ..
När jag födde Elias var det 3 st innan snitt och elias föddes 11.07
Och så kan ni tänka er snitt + vaginalt det var många på förlossningsavdelningen och många som väntade med värkar som gick i koridorena
Hahaha herregud att ni orkar.
Jag sa till henne att jag tycket det var väldigt fel att säga ungjävler osv osv man blir ju så lessen när man läser detta !
Jävlar om jag skulle skriva typ ungjävel på min FB status haha eller här folk skulle hoppa på mig .
Suzzy jag menade ingen illa och det skrev jag till sig och sa att du var en bra mamma.
Moma:
Ska komma från en rätt käft
Imogon ska jag till en annan läkare och göra vul e så nervös och livärdd att något är fel .
Magen är öm och svullen kissar fortfarande massor och molvärk
Så nu gav jag inte upp jag ringde idag fick en tid i morgon.
Så jag kommer göra gravtest igen det gör man alltid om det är något fel sen göra vul undersökning och se om man hittar något.
Sen om inte så tar man mig till sjukhuset och sen blir det ultraljud och se vad det är som pågår.
Shit vad man e orolig men nu äntligen har jag tagit min kropp på allvar och längtar tills imorgon då man kan undersöka mig.
Ni som är gravida har ni ömma magar och kissar ni massor ??
Jag e inte gravid då jag gjorde ett test hos läkaren förra veckan i fredags tror ajg det var hmm veckorna går så fort.
Men ju kissar jag hela tiden igen blåsar är full men lite kiss kommer hela tiden jag har svullen och j'vligt öm mage och gå och sitta eller ligga är inte toppis längre.
Jag har testat mig för grav och urin infektion och socker sak men allt vissar helt okej och neg för grav.
Jag hade jätte öm i snittet 1 veckas tid men det är okej nu men jag har molvärk då o då och kissar massor fast jag inte dricker massor häller.
Svettas jätte mkt och det luktar som inte innan
Jag är JÄTTE orolig !!!
Tänker negativa saker hela tiden som cysta eller livmodercanser
Förstår inte häller hur ajg ska hålla mig för att inte kissa likom då jag vaknar på nätterna med 1-2 ggr för o kissa och på dagen kissar jag många ggr men ändå kommer inte mkt ut alls.
Kan det vara nogot annat då typ konstig urinblåsa eller så ?
Någon som vet något om det ?
Har tid i morgon kl 09.15 så det blir gravtest igen och vaginal undersökning och vul förhoppningsviss.
Om dom inte hittar något så blir det troligtviss sjukhuset och scanning på magen
Lillsnurra:
tack ska du ha.
Okej men så det är alltså vanligt för kvinnor att få cystor alltså.
Nu får vi se vad läkarna säger.
E inte lika öm i magen nu men går fortfarande på toalettet och kissar hela tiden.
Inte så farligt nu än som igår hahaha jösses vad jag gick på toalettet.
Mådde illa på morgonen då jag är så nervös och hade diarre 2 ggr nu e man iaf tömd.
åååh gud hoppas det bara inte e något annat.
Vore glad om det skulle vara en graviditet eller Ma då vet man likom och kan koppla av.
thegoddes:
Tack gumman.
Jag hör av mig sen när jag kommer hem beror på vad det nu kan vara.
Om jag blir lessen och livrädd så kommer jag att vara hemma efteråt.
Men nu får vi se.
Hra tid kl 09.15 ska gå 08.30 ca ..