Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
LillSnurr82 skrev 2012-01-11 23:21:16 följande:
Jo behöver man inte märkes grejer så finns det ju på typ rusta och dyl till billigare pris. Åh jag saknar att rida... Längtar tills dagen jag kan börja rida in min lilla prins. Det bästa som finns att rida in och utbilda hästar :) ännu roligare när det är ens egen häst oxå. Red ju in min systers häst åt henne. Men ska nog börja rida lektion på ridskolan när jag klämt ut ungen i magen.. Typ efter sommaren...
Rida är som att cykla 2barns, har man en gång lärt sig grunderna så sitter de i ryggmärgen. Bara att fin slipa och lära sig nya saker sen, för inom ridsporten är man aldrig full lärd! Lycka till!
Hahaha ja som du skrev rida är som cykla kan man så finns det där
Red du sist när du väntade agnes ?
Men snart så har du sin bebbe nr 2 och så upp på hästryggen igen
Jag längtar själv redan ojoj jag kommer vara så spännd när jag kommer upp på en häst rygg igen !! shit alltså ..
men skönt att bara vara i några timmar i ett stall privat stall alltså hos henne och bara pocka som jag ÄLSKAR och bara ta hand och snuffa in sig hästlukten igen och bara njuta av det man längtat efter i många år.
Jag behöver inte mäsrkes saker utan jag behöver bara några st byxor som man kan ha som sitter bra på och när amn sitter upp å hästen och sen att det inte är obekvämt likom.
Men vet inte om jag ska ha hel eller halv skodda byxor ?? hade hel skodda innan som var underbara