Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Men får ringa fk då. Jag tar ju som sagt ut 4 dagar i veckan men kanske kan lösa sig på nåt vis. Hmm

• thegoddess

Det är väl om jag vabar eller? Är d

• thegoddess

Dåligt påläst.. Börjar jobba januari

• thegoddess

Men hur länge måste jag jobba för att få räkna om sgi igen?

• thegoddess

Språket utvecklas här med. Nu säger hon även klocka plus alla dom andra orden jag skrivit innan. Hon kan nu peka ut olika djur på ett pussel och i en bok med stora bilder. Hon kan peka ut tex boll, gris, nalle, docka, klossar, bil och några till av leksakerna. Hon älskar knappar och dragkedjor och tavlor!!!! Och vill gå/springa runt. Hon går ju svajigt men runt 30 steg ibland och ibland 5 innan händerna i golvet eller på rumpan.

• thegoddess

Jag frågade om kub när vi fick höra hjärtljuden i v. 15 då sa hon att man kan inte göra testet efter v. 14 då är det för sent

• thegoddess

En kompis dotter ramlade från klättrrställning på dagis. Hon är i stol idag hon var 4-5 år då.

• thegoddess

Det är väl oftast det som är värst att det är lite personal. Dom gör sitt bästa litar jag fullt ut på. Även en vuxen kan ju ramla och slå sig illa.

• thegoddess

Ja enl. Vad du skrivit innan har inte din kropp något att jobba på så den tar av muskler osv. Så kolla över detta med kosten.

• thegoddess

Om jag hade vart du hade jag gjort nån smoothie på morgonen och blandat i nåt protein pulver elle nåt och goda frukter och man kan även slänga i linfrö havre eller så. Det är lättare att få i sig tidigt. Det kan ju även resten av familjen smaka på. Du får fluff av banan. Skippa bara glass i

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !