Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag var inne på extra vägning idag. Ronja hade bara gått upp 30 g på en månad och vägde nu 9230. Men hon har iaf inte gått ner som loke. Besvärligt ni har det med hans allergier. Tänker faktiskt ofta på er och tänker att jag haft tur som än så länge inte behöver tampas med sånt. Du är grym suzzy!

• thegoddess

Åh jubelidiot!

Moma: Ronja har faktiskt blivit lite mesig och vill helt plötsligt hålla en hand. Gnäller annars som man skulle försvinna om Hon inte höll i. Men nja kanske e det lite mer fumligt när hon är trött

• thegoddess

Menade att hyresvärden är en jubelidiot

• thegoddess

Måste bara säga att jag diggar namnet Elliot himlans fint

• thegoddess

Ja det tycker jag du ska. Känns som många av oss är inne via mobilen så blir kass med bilder då ska väl se om jag kan få startat datorn snart

• thegoddess

Tryck in lite mögel i näsan på han

• thegoddess

Ja det är oerhört låg nivå
    Men jag kommer göra som moma nu och ignorera.
    Den som tar åt sig nu är isf väldigt medveten om vad den håller på med. Annars tar man inte åt sig.

Ludi: ja Ronja gör lite så med. Lör nåt stenhårt och lämnar det sen för nåt nytt. Det värsta är att Hon pausat i pussandet fick alltid pussar innan

• thegoddess

Åh dom va ju så Goa dom där dreggliga öppna pussarna haha men dockan och nallarna får minsann grrr hihi

• thegoddess

Ja det hoppas jag det gör

Åh vad smart du är! Ska prova lägga en i handen
    Skönt med en sån natt Cissi

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !