Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vad skönt april barn... Hoppas ni får kalasa i nya lyan då

• thegoddess

Har nu haft 3 nätter här då R sovit hela nätter. Men hon får inte sova efter 13 på dagen.
    Hon beter sig fortf. Som hon är 7 mån igen och vägrar gå själv även om hon kunde det innan. Hon har nog kommit på att man kan ramla om man inte håller i en hand. Igår gick hon iaf lite själv. Hoppas det är fasen som börjar gå över. Hon sover ju bättre och äter bättre.

• thegoddess

Stackare! Du har vart kass länge nu ju. Illamående och ont där nere eller vilka symptom har du nu? Hoppas du får kollat upp dig snart.

• thegoddess

Jobbigt med era nätter!

Mammasmurfen: vaknar hon om du går och lägger dig i rummet med en bok eller nåt? Hade samma igår morse att jag var orolig men jag höll igen och lät henne sova klart.

• thegoddess

Lagom att vakna nu hihi 5:30 var det här.

• thegoddess

Dk har gratis vård då men här ingår det blöjor mat och sånt på fs iaf.

Man blir förkyld av virus inte av kyla så har jag läst mig till. Kyla kan väl ge rinnande näsa däremot.

• thegoddess

Det är inte farligt att sova ute.. Isf hade inte dom låtit dom göra det. Vårt dagis låter oxå barnen sova ute. På med kläder bara. Ni får prova. Men om ni inte vill det hoppas jag dagmamman lyssnar på era önskemål.

Maxtaket här är 2600!!! Och det kommer ju vi upp i så klart!

• thegoddess

Möljligt att det är friplats om man typ går på soc

• thegoddess

Jag bor ju på värsta dyra stället när det gäller dagis!!! Grrr

• thegoddess

Vi flyttade hit för ett år sen.. Vet inte om jag skulle flytta bara för att få billigare dagis direkt
    15 h i veckan är det för arbetslösa och sjukskrivna. Om man går på soc och får ha sina barn på dagis heltid låter orimligt. Då får ju dom liksom semester från barnen. Gör dom praktik och försöker komma in i arbetslivet är det ju självklart

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !