Mama Jessie skrev 2012-02-12 21:22:06 följande:
Fler som är väldigt förtjusta i trappor här? Är vi nånstans där det finns en trappa så kan han inte tänka sig nåt annat än att klättra i den..hela tiden.. Och han ska inte krypa i den, han ska gå så man måste va precis bakom hela tiden. Vrålförbannad blir han om man försöker få honom att göra annat.
Loke är förtjust i dörrar! Öppnar man en dörr blir han "galen" o MÅSTE dit! =)Är dörren för högt upp sitter han under den o "viftar". Han viftar hela tiden med armarna om allt!
Han öppnar o stänger dörrar hela tiden. Även dörren till sitt rum, sen tillslut får han inte upp den för han sitter i vägen o då blir han arg sen kommer inte jag in utan måste putta på honom eller öppna dörren på honom för o komma åt honom. Måste skaffa en dörrstoppare till hans dörr. Knäppa unge!
ludicrous skrev 2012-02-12 14:24:24 följande:
Nu brakar det loss..!
Jonas har vänt helt. Han är arg, tvär och elak. Vad hände?! Vi skildes som vänner i söndags , pratade inte på några dagar men i torsdags kom han och var otrevlig.
Nu kallar han mig hora, säger nedvärderande saker och vägrar allt. Han ljuger för barnen, säger att jag var för full igår så jag fick sova hos mamma.!!!! Jag dör!!
Nu ska jag varken få ha hus eller bil kvar. Fine, men jag MÅSTE ha hans föräldradagar!!!!!!!!
Men fy va jobbigt! Hade nästan så med mitt ex. Fast vi har inga barn eller lån ihop. Är jag glad över!
Vi skiljdes åt som vänner, men när han insåg att jag mår bra o dejtar andra då fick han panik o börja hota mig o sånt skit! Jag var livrädd! När jag träffa min nuvarande vågade jag knappt sova själv! Men var tvungen till det då vi bodde i två olika städer!
Hatar sånna killar! Dom kan inte förlora, dom ska vinna! :(
3 barns mamma84 skrev 2012-02-12 19:33:20 följande:
Hmm låt honom ta bilen då och du kan ta huset om han flyttar och sen kanske ta en mindre om det skulle behövas .
Att ta lån är det dummaste man kan göra det tar så många år att betala och sen när man skiljer sig innan låtet är betalt är illa.
Men jag hoppas han är en man nog att hjälpa dig med allt innan han drar.
Vill din mamma ha lånet på sig då ?
Sånt vet man inte innan! Vi har ett gemensamt lån på våran lägenhet. Blir ett nytt lån snart på huset vi kommer o köpa om några år! Man måste ju ta lån tsm!