Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LinnV skrev 2012-02-21 22:18:08 följande:
    Var för snabb. Håller tummarna att det fortsätter så bra med maten för loke
    Ja, tack. Hoppas jag med! Han har ätit jätte bra nu i några dagar! Så skönt!
    Jag vill gärna att han äter mat 2ggr/dag ist för endast lunch! Då kan han äta våran mat (så mkt han kan =)) Men sambon vill att han äter gröt "för han blir mättare på det". Men äter han bra med mat så blir han bra mätt på det me...... =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Grattis! Va roligt! Vill också ha syskonbarn. Får nöja mig med de låtsassyskonbarnen jag har! =) Brorsans systrars barn! =)

En fråga:
    De barn som kryper, eller har krypit, har dom fått röda märken på fötterna, ovanför tårna? Loke har fått det o jag vet inte om det är exsem eller "brännmärken" efter krypningarna. Såg det häromdan o han har kryper i lite mer än 1mån. Har inte sett det förut!

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Loke hade magsjuka i december! Obehagligt! Han verkligen kräktes ordentligt! 3ggr kom det floder på en gång. Jag fick panik! Rinnande bajs. Blä!
    Hoppas det dröjer innan nästa gång. Var bara han som fick!

• LokesMammi

Loke åt dåligt igår. Trodde det var för att vi var hos hans faster igår. Åt bra med mellanmål iaf. Åt dåligt med kvällsgröt, trodde det var för att han åt mellanmål så sent! Åt bra med  kvällsvälling. Åt dåligt med frukost idag! Lunchen gick inge bra det heller. Gav mat igen vid två. Då kom det floder av kräk!!!! Usch! Slängde honom i ett bad, tog på pyjamas o gav välling. Nu ligger han o sover! 37.6 i temp! Fick en alvedon iaf!
    Magsjuka igen???? Får se hur resten av dagen ter sig o morgondagen!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !