Inlägg från: Jenni78 |Visa alla inlägg
  • Jenni78

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hej Suzzy! Vi går ju på samma öppna fsk! Tyckte jag kände igen dig (kollade bilderna i profilen). Hoppas du får i dig lunch imorgon iaf! Ska ni skola in Loke på förskola? Vi har ställt oss i kö på Malmaberg i första hand, men vet inte var vi får plats.

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Japp! Mormors stjärna! Skrattande

Hade för mig att du bodde här omkring också gluttade jag i din profil. Ha! Busted! Glad 

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    LokesMammi skrev 2011-11-10 21:21:18 följande:
    Eller f'låt! Man säger ju PÅ här i v-ås. =)
    Ha! Är det västeråsiskt? Jag är ju infödd v-åsare så det är ju självklart för mig iaf! Skrattande
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    LokesMammi skrev 2011-11-10 21:56:46 följande:
    *skakar hand* hej, trevligt o råkas! =)
    Tusan, kunde inte gömma mig för dig! =) Vart var det ni hade flyttat?Ja, här i v-ås så bor man PÅ ett område. I eskilstuna där jag kommer från så bor man I ett område! hehe
    Stentorpet bor vi PÅ! Skrattande Hm... vilka slutsatser kan man dra av detta? Att E-tunare känner sig mer instängda som i en hage som bor I ett område? *restas* Eller att V-åsare ser världen i ett fågelperspektiv? Skrattande Något att grunna på kudden. Zzzz...
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    April barn skrev 2011-11-10 21:57:54 följande:
    Nä vad jobbigt Jenni hoppas verkligen missen blir bättre {#emotions_dlg.flower}
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Katten Oskar var till veterinären idag (igen). Högt blodtryck, blåsljud och hög puls, sköldkörtel och njurar fungerar inte som de ska, infektion i njurarna. Undervikt. Har jag glömt något? Går nu på antibiotika och blodtryckssänkande. Återbesök om 3 vekor. :( Hang in there, Oskar! Kan rekommendera djurägare att se över sina försäkringar för övrigt. Annars kan det bli dyrt. Riktigt dyrt.

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Och så till någonting roligare: Min kompis ska gifta sig idag. I smyg. *Ssssh!* 

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    LokesMammi skrev 2011-11-11 11:06:01 följande:
    Jag tycker att man omöjligt kan bo PÅ ett område. Man bor ju i ett område! =)Hur kan man bo på som? =) Ne, ni säger fel här i stan! =)
    hihi... Men vi bor i alla fall PÅ jordklotet. Det kan vi väl vara överens om? ;)
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Sötnos Marcus! Visst kan de se så söta ut när de är nyvaknade...

Vanja har lärt sig pussa i luften. Så sött så.... 

Tack för omtanken ang. kattälsklingsskrället! Nu har jag tröstat mig lite med en kopp varm choklad. Det var länge sen.

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Bjuder på en bild jag också. Vi provade nya sockor igår.
    Vanja 3 december 2010
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !