Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jamen just det de glömde jag ju haha, men du är iaf på god väg längtar efter ssk utbildningen också

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn
    Momalicious skrev 2012-01-16 18:49:23 följande:
    Ja tycker det är trist att det är sån otroligt lång väg att bli BM. I många länder blir man ju BM direkt men går en längre utbildning på 3-4 år. Men men, vill man så kan man
    Ja verkligen, men det är ju så värt det att ha ett arbete man trivs med Skrattande

Marcus ska också börja någon gång till hösten på ett kooperativ här ute i skogen vet inte riktigt än han får en plats från och med augusti men vi kanske väntar någon månad ändå, får se hur det ser ut då med syskon och allt. Vi hade ju tänkt vänta till vintern men han är väldigt aktiv och social så det är nog bara roligt för han att få börja Glad
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2012-01-16 16:29:03 följande:
    Imogon ska jag till en annan läkare och göra vul e så nervös och livärdd att något är fel .
    Magen är öm och svullen kissar fortfarande massor och molvärk

Så nu gav jag inte upp jag ringde idag fick en tid i morgon.
    Så jag kommer göra gravtest igen det gör man alltid om det är något fel sen göra vul undersökning och se om man hittar något.
    Sen om inte så tar man mig till sjukhuset och sen blir det ultraljud och se vad det är som pågår.
    Shit vad man e orolig men nu äntligen har jag tagit min kropp på allvar och längtar tills imorgon då man kan undersöka mig.      
    Hoppas VUL imorgon lugnar dig, inget behöver vara fel för att kroppen beter sig konstigt som vi sagt :)
  • April barn
    Momalicious skrev 2012-01-17 09:31:33 följande:
    Usch det sitter en hund i en bil på parkeringen :(
    Nä fy, vet du vems bil det är?
  • April barn

Jag vill också åka till badhuset och gå på babysim men jag har ingen att gå med :( de jag känner som har barn kan eller vill inte åka med så det har aldrig blivit av. Synd att ni inte bor lite närmare hörrni Tungan ute

• April barn
    Momalicious skrev 2012-01-17 20:54:29 följande:
    Över skolan, men jag hoppade av nu. Mitt psyke är ganska skört redan och jag vill inte riskera att krascha. Min långa erfarenhet av depressioner säger mig att det är bäst såhär.
    Kram till dig {#emotions_dlg.flower} Skolan finns ju kvar, bra att du lyssnar på din kropp. Hoppas du känner dig bättre fort Glad
  • April barn
    LinnV skrev 2012-01-18 10:40:33 följande:
    Vad gör ni när ni är hemma med barnen? Sixten är förkyld och har varit i två veckor. Vi kan inte gå på öf, hälsa på någon med barn eller åka och bada.. jag dör av uttråkning snart..
    Har också svårt att hitta på saker... Får jättedålig samvete när Marcus är ledsen och uttråkad :/..
    Är aldrig någon här som orkar ses så det är bara jag och Marcus på dagarna, hade tänkt åka till öf men då ska man krångla sig upp på en trång varm buss också, fy vad jag längtar till mars så jag kan köra bil :(

Ni kan ju ta en långpromenad, det är skönt för förkylningen Glad
  • April barn

Vad "betyder" allas nick? *nyfiken* Cool

• April barn

Spännande att läsa om era nick, mitt är ganska enkelt jag var ett barn som föddes i april

Moma - Tycker det låter lite som ett tidigt missfall men.. då borde testet visat positivt.. Mensen kan säkert bli konstig ibland helt enkelt, precis som kroppen Glad

Mamma smurfen - jag hittade en tråd du skrivit om att mammor "gör i hemmet" och pappor "hjälper till i hemmet" jättebra skrivet tycker jag. Har också tänkt på det massa gånger, speciellt en vän till mig på fb som gör MASSOR av saker varje dag, hennes kille spelar tv spel och är ute och dricker öl på helgerna. Så frågade jag henne en gång om han inte gjorde något hemma - Jo, .. men han brukar hjälpa mig att passa vår dotter så jag kan städa och laga mat Förvånad då tappade jag nästan hakan, bokstavligen Flört

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !