Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jamen just det de glömde jag ju haha, men du är iaf på god väg längtar efter ssk utbildningen också
Jamen just det de glömde jag ju haha, men du är iaf på god väg längtar efter ssk utbildningen också
Jag vill också åka till badhuset och gå på babysim men jag har ingen att gå med :( de jag känner som har barn kan eller vill inte åka med så det har aldrig blivit av. Synd att ni inte bor lite närmare hörrni
Vad "betyder" allas nick? *nyfiken*
Spännande att läsa om era nick, mitt är ganska enkelt jag var ett barn som föddes i april
Moma - Tycker det låter lite som ett tidigt missfall men.. då borde testet visat positivt.. Mensen kan säkert bli konstig ibland helt enkelt, precis som kroppen
Mamma smurfen - jag hittade en tråd du skrivit om att mammor "gör i hemmet" och pappor "hjälper till i hemmet" jättebra skrivet tycker jag. Har också tänkt på det massa gånger, speciellt en vän till mig på fb som gör MASSOR av saker varje dag, hennes kille spelar tv spel och är ute och dricker öl på helgerna. Så frågade jag henne en gång om han inte gjorde något hemma - Jo, .. men han brukar hjälpa mig att passa vår dotter så jag kan städa och laga mat då tappade jag nästan hakan, bokstavligen
Någon av er som sett denna tråden?
www.familjeliv.se/Forum-4-362/m63009864.html