Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Urs då stackars Loke, hoppas verkligen han blir frisk snart Rynkar på näsan

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn
    LokesMammi skrev 2011-12-29 22:17:36 följande:
    Tack. Han har inte kräkits idag, så jag hoppas han mår bra nu. Han sover nu iaf. Han har tydligen sovit hela dan enl sambon! =)
    Vad skönt för han att han sovit så gott då, bästa medicinen när man är sjuk Glad

Jag är ju lite efter och har precis börjat spela wordfeud Drömmer så om ni vill kan ni adda snällgreger (sambons telefon haha) om ni spelar än då
  • April barn
    LokesMammi skrev 2011-12-29 22:29:56 följande:
    Andra dan han sover bort, bara det säger ju att ngt är fel! :/
    Lägger till dig!
    Ja verkligen, hade ni pratat med sjukvården eller var det bara en vanlig magsjuka ?
    Okej vad kul :)
  • April barn

Hej och tack för att ni tänker på mig ni är att goa Flört
    Det gick mycket bättre än jag väntat mig idag var jättenervös när vi åkte in då jag hela tiden tänkte på hur det var första gången då jag fick komma in urakut på morgonen pga svåra smärtor och opereras akut sen mådde jag dåligt och var helt dåsig hela dagen samt blödde väldigt mycket, men tji fick jag för att oroa mig var ju jättelugnt att få gå in och byta om och lägga sig och bli lugnt sövd och efter 1½ timme var jag pigg och ville åka hem bara haft lite molande värk på dagen och blöder nästan inget Glad Nu känns det verkligen som att vi kan gå vidare och försöka igen såfort det slutat blöda helt också hoppas vi det vill ta sig och bli en oktoberbebis Glad

Moma: Många krya kramar, jättetråkigt att vara sjuk varje nyår :/

• April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-12-30 14:08:57 följande:
    Jahopp sambon kom hem och det blir en ny bil idag den vi tittade på innan.
    Nu ska han skrota sin bil och köpa den andra
    Så vi har en ny bil idag redan.
    Men lika bra större plats också.

Tänkte på att övningsköra när man är gravid hur går det är det okej och göra det ni som gjort det ?
    Det var väl någon som var så pass höggravid som gjorde det och det gick bra ju.
    Jag är bara så orolig fall om man skulle krocka och magen kläms likom.
    Jag vi ha ett körkort då det är dags för en till bebbe.
    Jag har övningskört under hela graviditeten med Marcus var inga problem tyckte jag iaf sålänge man mår bra Glad
  • April barn
    toksnippa skrev 2011-12-30 14:15:04 följande:
    April barn, inte lätt o hålla reda på alla - tror jag bara skrev något kort om det här i tråden efter första vul:et att Mileon inte skulle bli storebror ändå. Hoppas de går bra idag, skönt och få det överstökat - här blev det en lång process där allt inte kom ut, fick två vändor med piller och fick sedan vätska i livmodern pga behandlingarna.
    Nej det är ju inte det, det skrivs så mycket om man är borta ett par dagar, men fy vad jobbigt för dig hoppas verkligen att ni har mer tur nästa gång Solig
    Mama Jessie skrev 2011-12-30 21:21:42 följande:
    Jenni och Suzzy, ni var från samma stad va? Hoppas magsjukan stannar där ;).
    Hoppas era små bli friska snart!
    Haha ja verkligen, skulle nog göra vad som hellst för att slippa magsjuka Foten i munnen
  • April barn

Alltså ni som nyligen tagit körkort, några tips på hur man läser denna boken!? Jag tar bara fram den där stora boken och tänker vart f*n ska jag börja ?? Förvånad Endel kan jag ju redan så att läsa den från början funkade inte riktigt det heller, blir förvirrad av alla sidor och all text....

• April barn
    LillSnurr82 skrev 2011-12-30 23:55:33 följande:
    Har oxå tänkt börja med teorin till körkortet. Ta den billiga vägen och läsa mycket hemma och övningsköra med mamma, pappa och syster som jag får köra med. Men bara att veta vart man ska börja läsa och vad som kommer på provet är ju skit svårt. Jag har svårt att lära mig något av att bara läsa rakt upp och ner om det inte är något som intresserar mig.

Måste det vara så dyrt och krongligt att ta körkort??
    Samma här jättesvårt att lära mig genom att bara läsa en bok rakt upp och ner :/ Jag har kört flera år privat redan så det behöver jag bara finslipa lite på skolan, men denna teorin...... Allt som allt kommer jag ha betalat ca 10 000 för körkortet då har jag köpt ett stort paket nu, några strölektioner förut plus uppkörningsavgiften sen... svindyrt vi fick låna pengarna av min mamma :/
    Men jag har bestämt mig under januari kommer jag gå på teorilektioner och under februari körlektioner och i mars ska jag ha ett körkort Skrattande Vi kan ju peppa och hjälpa varandra på vägen Glad
  • April barn

Jag har så jag kan göra 20 tester hemmifrån och obegränsat många på körskolan, men jag vill inte slösa bort alla hemmatester än haha sen tar bussen till körskolan minst 45 min enkel resa också måste jag få barnvakt osv... Annars skulle jag åka till skolan och göra tester flera gånger om dagen för det tycker jag man lär sig lättast på, ångrar verkligen att jag inte tog tag i detta innan Marcus kom :/

• April barn

Och Gott Nytt år till er alla Skrattande Nu ska vi åka hem till min mamma och fira här blir det raketer kl 19.00 innan alla barnen ska sova hehe Flört

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !