Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Urs då stackars Loke, hoppas verkligen han blir frisk snart
Urs då stackars Loke, hoppas verkligen han blir frisk snart
Hej och tack för att ni tänker på mig ni är att goa
Det gick mycket bättre än jag väntat mig idag var jättenervös när vi åkte in då jag hela tiden tänkte på hur det var första gången då jag fick komma in urakut på morgonen pga svåra smärtor och opereras akut sen mådde jag dåligt och var helt dåsig hela dagen samt blödde väldigt mycket, men tji fick jag för att oroa mig var ju jättelugnt att få gå in och byta om och lägga sig och bli lugnt sövd och efter 1½ timme var jag pigg och ville åka hem bara haft lite molande värk på dagen och blöder nästan inget Nu känns det verkligen som att vi kan gå vidare och försöka igen såfort det slutat blöda helt också hoppas vi det vill ta sig och bli en oktoberbebis
Moma: Många krya kramar, jättetråkigt att vara sjuk varje nyår :/
Alltså ni som nyligen tagit körkort, några tips på hur man läser denna boken!? Jag tar bara fram den där stora boken och tänker vart f*n ska jag börja ?? Endel kan jag ju redan så att läsa den från början funkade inte riktigt det heller, blir förvirrad av alla sidor och all text....
Jag har så jag kan göra 20 tester hemmifrån och obegränsat många på körskolan, men jag vill inte slösa bort alla hemmatester än haha sen tar bussen till körskolan minst 45 min enkel resa också måste jag få barnvakt osv... Annars skulle jag åka till skolan och göra tester flera gånger om dagen för det tycker jag man lär sig lättast på, ångrar verkligen att jag inte tog tag i detta innan Marcus kom :/
Och Gott Nytt år till er alla Nu ska vi åka hem till min mamma och fira här blir det raketer kl 19.00 innan alla barnen ska sova hehe