Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Det kan man, min granne blev först gravid med korrekt användande p-piller då gjorde hon abort och bytte preventivmedel till p-ring. Några månader senare var hon gravid igen men behöll såklart den gången då, som blev Marcus bästis Tungan ute
    Naturen vill helt enkelt inte att vissa ska skydda sig Flört

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn

Men det står alltid att ett negativt test kan vara positivt, men ett positivt test är alltid positivt! :)

• April barn
    LokesMammi skrev 2012-01-14 14:30:49 följande:
    Loke har blivit livsfarlig! Dax o bälta fast honom i matstolen.
    Han vänder sig om i stolen, ryggen mot oss, ställer sig upp. Tidigare har han ställt sig upp, lutat bröstkorgen mot ryggstödet o släppt! Nu för tiden sätter han rumpan på "handstödet" (vad det nu heter) o släpper händerna!!!!!!!!!!!! AAAAHHHHHHH!!!!!!
    Livsfarliga unge!
    Haha jo tack, vi har bältat fast Marcus med spännband TRITS det lyckas han klättra ur och kryper upp och sätter sig på bordet samma sak om vi någon gång glömt att sätta fast grinden. Barn är galningar
  • April barn

Alltså jag verkar ha missat något, vem är arg på suzzy? Vad hade hon skrivit här ??

• April barn

Jaha då förstår jag, klart man blir tokig om man inte får sova ordentligt. Jag har också varit rejält frustrerad under Marcus första år då han i stort sett aldrig sov bra förens han fyllde ett Tungan ute Man kan tänka och känna väldigt mycket dumt just då men alla vet ju att varken du eller någon annan  här skulle hoppa på sina ungar för det.

thegoddess skrev 2012-01-16 06:07:06 följande:
    I frustration säger man lätt vad som helst. Det är lätt för föräldrar med barn som alltid sover att inte förstå
    Precis, man kan tänka mycket dumt i ren frustration.
    Jag tror att många kan ha reagerat på just dina ordval som jag såg någon även skrev på fb, någon som inte känner dig kan nog regarea rätt starkt på just "snart kastar jag han genom fönstret". Jag vet ju att du aldrig skulle ens tänka på att göra det och att det bara är frustrationen som talar Glad men alla kanske inte tänker så.
  • April barn
    Momalicious skrev 2012-01-16 10:03:42 följande:
    Nu är jag i skolan och har varit här några timmar. Kan inte riktigt fatta att jag börjat än. Men det är väl för att det inte är en riktig dag idag gissar jag :)
    Gud vad roligt, längtar lite tills jag kommer igång också faktiskt Tungan ute

Urs Marcus ramlade ner från köksbordet imorse Gråter jag hade glömt stänga grinden och då gick det på en minut, det gick bra iaf som tur är han tröstades fort och blödde lite i munnen bara bet sig nog. Gud vad de är snabba...
  • April barn
    LinnV skrev 2012-01-16 10:48:53 följande:
    Sixten ramlade oxå ner från köksbordet idag! Han skulle hasa sig ner på kökssoffan men ramlade mellan men gick bra han slog sig inte. Däremot har han ett jätte stort blåmärke för han gled ner från soffan med huvudet först rakt in i soffbordet.. har en riktig vilding här hemma!
    Urs då tur det gick bra för han också :) då har vi två stycken galningar Marcus är full av blåmärken hela tiden haha :)
  • April barn

Verkar som att jag har problem med sköldkörteln (hypertyreos) alla symptomen stämmer in på mig, kollade upp det eftersom jag mått så konstigt lång tid... Det är även en stor förhöjd risk för missfall, så då fick jag svaret på det också om detta nu stämmer Gråter Ska ringa bm och vc imorgon så jag får komma och kolla på en gång, kan ju vara bra att veta nu när vi försöker igen..

• April barn
  • April barn

Marcus är precis som Agnes, vet hur man ska göra men han får aldrig upp maten på skeden ens utan stoppar in den tom gång på gång, och hjälpa får man absolut inte ;)

Moma, ja precis så känner jag med det är ju såklart inte roligt att vara sjuk men en enorm lättnad att få veta vad som orsakar allt konstigt med mig, om det är såhär så kan jag ju bli behandlad så jag slipper detta elände!
    Jag är faktiskt lite avis på dig som börjat nu, jag har massa år kvar av föräldraledighet innan barnmorskeutbildningen på universitetet :D Men jag ringde iaf till gymnasial vuxenutbildning idag för att fråga lite om hur jag kan läsa hemma och när jag kan börja men det var upptaget en timme sen var telefontiden slut ... Obestämd

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !