Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Lillsnurr: Marcus var också sådär en period att han vaknade (förmodligen av mardrömmar) under en period och var helt hysterisk och otröstlig, tänkte också på nattskräck men vi väntade lite och för han gick det över efter några veckor. De kan ju drömma mycket mardrömmar när de utvecklas mycket eller det är mycket nya intryck, det kan ju vara så att Loke håller på att utvecklas massor nu också och det är därför han är så orolig :)

Marcus har fått sin 7e tand nu vänster sida där nere bredvid de i mitten :) men han har aldrig reagerat på tänder det är bara hoppsan där var det en tand :D

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn

Åh ja separationsånges har Marcus har läänge och han verkar aldrig komma ifrån det heller, jag kan inte gå på toa eller duscha utan honom då lägger han sig utan för grinder och grina helt hysteriskt tills jag kommer ut igen ;) Men jag har kommit på ett knep, på morgonen när vi gått upp får han en flaska med varm mjölk också sätter jag på Mamma Mu, då sitter han där en halvtimme så jag kan duscha och gå på toa :D

• April barn

Marcus har börjat säga mer och mer ord varje dag nu, är så otroligt roligt att höra. Han säger - Mamma, pappa, mera, titta, älska, äta, Lucas, nej, ja, och något mer Tungan ute

• April barn

Blää nu kom mensen Rynkar på näsan hoppas på en bebis i november istället nu ...

• April barn
    April barn skrev 2012-01-28 10:59:45 följande:
    Marcus har börjat säga mer och mer ord varje dag nu, är så otroligt roligt att höra. Han säger - Mamma, pappa, mera, titta, älska, äta, Lucas, nej, ja, och något mer Tungan ute
    - hej, hej då, ajaj, oj. Kom jag på också Glad
  • April barn

Ja, jag är helt säker på att det kommer ta sig för det gör det alltid, hoppas bara lillen vill stanna kvar sen också... Tror inte ens jag fick ägglossning efter skrapningen, isåfall skulle den kommit medans jag blödde då, så det var en ganska chanslös månad :)

Åh hålla alla mina tummar för dig nu Vincents, hoppas på ett fint plus då :) Jag har inte bim förens slutet på februari nu, dryyg lång väntan nu ....

• April barn

Alltså jag vet inte vad det är med mig, trodde jag fick mens i lördags då det kom en ganska stor klarröd blödning men sen kom det inget mer den dagen och dagen efter fortsatte de där jävla brun rosa flytningarna och idag kom det en stor klarröd blödning igen.. Vad faan är det med kroppen kan det inte bara komma mens eller inget så vi kan försöka igen Gråter Ska försöka få tag på BM och prata med henne, har ju även tid på vårdcentralen på torsdag...

Martin har fått tacka nej till massa bra jobb eftersom det skulle innebära att han är borta hela veckorna och det vill han ju inte vara när Marcus är så liten :), nästa bebis ska vi vara hemma nästan ett år var, ska bli såå skönt att vara hemma hälften så han får känna hur det är att vara hemma också (och umgås mycket med barnet såklart Glad)..

Körskolan tycker att jag snart är klar nu, och på fredag ska jag göra halkbanan. Sen är det nästan fritt fram för uppkörning... Skrattande

• April barn
    ludicrous skrev 2012-02-03 07:45:36 följande:
    Här är det snökaos, det har kommit några dm snö sen lunch igår. Ni som vill ha hus ; Varsågoda o kom o skotta! :P
    Tungan ute
  • April barn

Jag är också inne och läser för det mesta har inte alltid något att skriva, hus skulle vara helt underbart har också hittat några fina här :) som tur är bor vi iaf i ett väldigt billigt område "fina och bra" hus kostar runt 600 tusen - 2 miljoner. Hittade ett jättestort för 300 tusen fast det behövdes renovera då Tungan ute Men det får vänta ändå, jag trivs jättebra i vår trea, det är 75 kvadrat ungefär ett stort vardagsrum, lagom kök (nyinsatt), lagom badrum med badkar, sovrum till oss och lekrum till Marcus samt två förråd Skrattande Helt perfekt, Marcus sover ju hos oss än och det kommer nästa också göra, sen när de blir äldre så får de dela rum så jag har absolut inte bråttom iaf Tungan ute

• April barn

Idag gjorde jag halkbanan, åh det var skitkul skulle gärna göra det igen Skrattande Så när som hellst nu ska jag boka uppkörning, läängtar :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !