Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Mama Jessie skrev 2011-12-08 21:27:40 följande:
    Kom på att det idag är en hel vecka sen Anton fyllde år, vad hände?! Veckorna bara försvinner utan att man hinner märka det, läskigt ju..
    Hur tror du det är för en annan! Hans födelsedag närmar sig fortare o fortare! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • LokesMammi

Jag hade ingen mens alls på minipiller. Det var så skönt! Det var min bm som gav det som förslag att ha minipiller under sommaren o sen ta ngt annat preventivmedel för o slippa mensen på sommaren! Det var snällt av henne! =)
    Nu har jag spiral o ha riklig mens. Den tjockaste tampongen fungerar knappt! Tampong o binda! =) Måste byta 1gång i timmen typ! =)

• LokesMammi
    ludicrous skrev 2011-12-08 22:01:30 följande:
    Ja precis så har jag haft !!
    Du förstår kanske då att man börjar undra när det helt plötsligt inte kommer nått..! ;)
    Du har inte missat nåt piller o gjort ngt i sängen Flört
    Jag har ingen aning. Kanske kommer snart! Glad
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-12-08 22:15:58 följande:
    Jag tycker tampong har blivit så sjukt obekvämt sen Elliot kom :( känner liksom av den konstant! Så använder typ bara binda och jag tycker det är vidrigt!

Persikans: REDAN? känns som det var typ två dagar sedan han fyllde!
    Jag gillar inte binda! Gillar inte känslan när det rinner! Mådde dåligt när man hade avslag o binda! :/
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-12-08 22:30:07 följande:
    Nej inte jag heller, fast jag känner iofs aldrig att det rinner. Men hellre det än att det känns som man har ett äpple mellan benen eller nåt, som det känns om jag har tampong.
    Jag känner inte alls tampongen. Jätte skönt! =)
  • LokesMammi

Loke är så söt. Han har lärt sig klappa händerna. Han sitter i stolen, sparkar med benen, slår höger hand på vänster hand! Gullunge!

• LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-12-09 13:05:34 följande:
    Moma: fick du sys efter du fött? Jag tycker oxå det är obekvämt både med tampong och när vi har lite tid i sängkammaren känns det inte som innan. Jag blev sydd endel.
    Jag blev sydd!
  • LokesMammi
    Jenni78 skrev 2011-12-09 14:33:35 följande:
    Det känns inte som innan här heller... Obestämd Det kanske beror på hur duktig barnmorskan var i syslöjden hur bra det blir. Skrattande
    Var det en bm som sydde dig? Det var en läkare som sydde mig, en kvinlig.

Jag tycker att själva sexet känns som vanligt nu, men de första gångerna var det "konstigt". =) Nu är det sambon som "fegar" pga spiralen. Han tycker att den gör ont! =)
    Mama Jessie skrev 2011-12-09 17:05:42 följande:
    Ska bli spännande att se hur det känns för mig sen då, har inte haft sex sen juni 2010. Jag kan väl nästan kalla mig oskuld va ;)?
    Oj, va länge! Hur klarar du dig? =)
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-12-09 21:19:25 följande:
    Suzzy: varför går du inte till en BM och kollar på trådarna? Om dom klippt det för kort så kan det stickas. Det gjorde min BM och hon fick klippa så kort att de typ "försvann" i livmodertappen för att han inte skulle sticka sig. Egentligen ska dom vara ganska långa.
    Ja, får testa en gång till så får vi se vad han säger! Vill ju gärna att han går lite djupt Flört
  • LokesMammi

Usch va trött jag var inatt. Sov från halv ett till halv nio i streck!
    Jag jobbade igår 16-21. I onsdags ringde planeraren o fråga om jag kunde jobba till 22 pga en kund som var i väg o skulle komma hem sent. Visst. Vi gick ifrån honom strax innan halv elva!!!! Sen kontors arbete på det! Var inte hemma förrän efter 23!! Blä!
    Ska skriva ett mejl till chefen o säga det! Jag jobbar inte förrän fredag igen!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !