Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Aha märkligt! Ja visst bättre kan man ju äta.. Men banta tycker jag inte du ska göra. Extra kilona försvinner ju fort efter förlossningen ändå. Ammar man så går det ju extra fort att bli av med dem.
Aha märkligt! Ja visst bättre kan man ju äta.. Men banta tycker jag inte du ska göra. Extra kilona försvinner ju fort efter förlossningen ändå. Ammar man så går det ju extra fort att bli av med dem.
Vad kul linasmama :)
Nej 2barns man kan inte framkalla ett missfall måste nog till hårda sparkar för det skulle jag tro. Så var nog bara mensen som starta.. Om du inte haft mens på ett tag kan det ju vara mer smärtsamt och mera av allt!
Vad kul Suzzy med kompis bäbis :)
Spännande med ivf, tog du dig lätt förra ivf eller blev det fler försök? Lycka till!
Jag bakar också med kesella i. Blir såååå mycket saftigare och godare då.. :)
Jag är laktos intolerant, men lite kesella i bullar är ju ingen fara mer än lite gasigare i magen. Hemma har jag allt laktosfritt men annars bryr jag mig inte så mycket. Är ju ingen allergi som man blir allvarligt sjuk av direkt.. Orka hålla på när man är bortbjuden eller på fik/restaurang.. Bara bra om det blir fart på min mage lite då och då.. Jag är kass på att gå på toa annars .. Kan gå upp till två veckor ibland mellan jag gör nr 2 (ursäkta)
För mig blev det pommes och korv :( såååå trist att laga mat till sig själv så lir alltid nåt enkelt.. sitter typ alltid ensam på helgerna då sambon alltid får jobb då :( han jobbar som Tim vikarie på sjukhuset och får ta de passen han får.. Inte speciellt kul för mig dock :( tur jag har dottern hunden och katten att mysa med i alla fall
I morgon är det fest i stallet. Då blir det nog att gå ut med min graviditet för tjejerna i stallet.. :/ Två gravida i stallet nu.. Jag och min syster haha:) Ska i alla fall bli kul att klä upp sig och gå på fest även fast det blir en nykter kväll..
Nej jag har alltid vart sån med bajseriet. Men klart går det för lång tid så får jag ju ont i magen.. När jag sen väl kan bajsa (brukar ju bli förstoppad ganska ofta) så brukar jag få springa flera gånger på en dag när jag väl fått igång magen.
Grattis Anton!
April barn, usch låter inte kul. Jag är nu inne i vecka 12 :) 11+3 sköönt, kan mAn snart slappna av och njuta lite mer av graviditeten :)
I går var jag och 9 tjejer till ute på restaurang .. Tjejerna här i stan jag hängt med sen jag blev gravid med Agnes. Vi träffades här på familjeliv och ses nu 1- flera gånger i veckan med barnen. Denna gång lämna vi dock barnen hemma hos sina pappor och gick ut och fira själva :) jag så klart alkohol fritt! Men Gud så god mat det var !