Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Marcus går mest hela tiden nu över hela rummen, han är verkligen ingen liten bebis längre alls bebishull börjar också försvinna nu
Nu har loke 8 tänder! =)
Loke brukar alltid äta min mat. Vi har burk mat hemma till "panikdagar" =) Dom brukar gå ner dom med. Men inte mat med bitar. Då äter han inte!
Jag blir så frustrerad! Känns som att Loke inte kan äta nånting snart! Vad f*n ska man ge honom? Han brukar få majsgröt på morgonen o risgröt till kvällen. Inför natten får han välling. Vällingen brukar vi göra på bovetemjöl, men inte nu längre då den kan innehålla spår av soja!!!!! Så nu får han bara majsvälling! Tur han gillar den. Nu har jag fått reda på att majsgröten - polentagrynen som vi gör gröt på - innehåller spår av soja!!!!!!! Kul o bara äta risgröt o majsvälling!!!!!
Ska ta oss till coop o kolla efter bovetemjöl o polentagryn i andra märken! Jag blir så less. Han vill ju inte äta smörgås heller. Här ställer jag mig o bakar bröd o han vill inte ha! :(
Snälla unge, tål saker nu! Jag börjar förstå hur mamma hade det med mig när jag var liten! :(