Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Loke har aldrig pussat tillbaka. Inte heller slängpuss.
Loke har aldrig pussat tillbaka. Inte heller slängpuss.
Vi har pampers str 3! 4-9kg på dom. Har läkt en gång!
Jag kom o tänka på en sak när jag sa till Loke: Du bara ler, vad är hemligheten?
Kommer ni ihåg blöjreklamen för herrans år sedan när en röst talar vad ungen tänker: nu kissar jag på mammas säng o hon bara ler, nu kissar jag på mamma soffa o hon bara ler. Vad är hemligheten mamma?
Blöjreklam extra sugförmåga eller vad det var! Haha.
Jag brukar köra med den strofen till Loke. Du bara ler, vad är hemligheten Loke? =) hehe
Då är vi tre här som är "gamla"! =) Jag är 30 år o fått första barnet. Känner mig såååååååå gammal! =)
Jag var tsm en kille som har två barn. Men han var dålig på o ta hand om dom. Det var typ när vi flytta ihop som dom kom till oss varannan helg. Jag passade på o jobba den helgen dom var hos oss. Men det ville inte dom. Jag ska vara ledig när det är deras helg hos oss! =) Lät ju kul.
Deras mamma berättade för mig att de kom till oss för o umgås med mig! =) Kallar dom fortfarande för mina barn. Dom var 5 o 8 när jag träffa dom första gången. Nu är dom 15 o 18! Såååå stora! Är vän med dom på facebook. Inte jätte kontakt. Även med deras mamma!
Tjejen som är 18 säger att hon inte har ngn pappa. Jätte synd. Sonen är så lik honom så det är hemskt! Dottern är så lik sin mamma! Hon är förlovad nu. När blev dom så stora? =)
Loke somna för natten runt 21. Min klocka ringde 8, gick in o duscha o när jag skulle fixa frukost satte sig sambon i soffan o sa att loke ligger inne o gaggar. Gick in o hämtade honom vid 9 snåret. Då låg han på mage i sängen med nappen i mun o sa mmmm mmmm mmmm mmmm medan han lekte med sladden till natt lampan o det stank skit där inne! =) hehe
Sånt får ett mamma hjärta att nästan spricka av kärlek=)
Nu när loke tar sig fram så får man verkligen hålla koll på honom! haha. Varför kan han inte var still för? =)
Sladdar! Åh, gud va kul det är! *aaahhhh* Mamma blir galen o loke tycker det är såååå kul! Jag säger nej, ajja bajja, fy med en arg ton! Men är lika kul iaf.
Tar man bort honom så tar han sig dit igen! :/