Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Cooolt, verkar som jag var först me å skriva=)
Cooolt, verkar som jag var först me å skriva=)
Å jag glömde att skriva var vi bor, nåja, efter dagens diskusion så kanske de flesta vet*ler*
*S* än så länge e de bara grabbarna som trottsar, de började med det vid 1.5 å nu så här ca 10 år senare så e de i ful gång....FORTFARANDE
Hoppas Ellie väntar lääänge med det.
Ellie lysnar än så länge på NEJ...hon är väldigt intresserd av vggkontakterna nämligen, och i ett gammalt hus så är de ojordade...visserligen har vi satt i petskydd, men vill inte att hon är där å pillar iaf.
När man säger NEEEJ, bestämt, så slutar hon å tittar på mig, med ett leende, när hon ser att man inte ler tillbaka, utan upprepar, ett bestämt NEJ, så verkar det som att hon fattar.
För hon slutar å kryper därifrån till något annat kul som hon FÅR leka med*ler*
Får se hur länge DE håller isig=)
Intt beslöt hon sig för att vakna runt 2, hon var hungrig
Hon har inte nattätit sedan hon vr 2 månader, så de känns sådär kul om hon ska börja med det,
hon fick en vällingflaska och somnde om efter en timme, sover fortfarande=)
Så jag får mitt morron kaffe i lugn å ro.
=)
Ja hon är duktig, vet inte varför hon lyssnar, kanske för att vi bara använder NEJ till sådant hon VERKLIGEN inte får röra/göra...änå länge gäller det katten, kontakter och blommorna, som sagt får hoppas det håller i sig.
Hon har vart lite "kinkig" överlag nu efter sin förkylning,
sovit oroligt och inte riktigt ätit lika bra som hon brukar.
Men det kan ju oxå bero på att det är tänder på G, tycker det verkar bulligt uppe, så kan vara hörn tänder på G, isf har hon snart 5-6 tänder uppe men bara 2 nere, trodde fler tänder skulle dyka upp i nedre käken innan fler kom i övre...konstigt dedär.
moma, var inte du med Elliot hos tandläkren igår?
Hur gick det, och vad gjorde ni?
Ja välkommen=)
Ellie ställer sig upp ganka snabt efter att hon vaknat, men sedan kan hon sitta /stå i sängen ett tag å leka med råttan lotta, sååå mysigt att vakna på morronen å höra hennes "samtal" med lotta=)
Vaknar hon på natten så gnäller hon tills vi tar upp henne, DET e inte lika mysigt...
*ler* mest "blajj" då
Bra å veta ska dit den 9e nämligen
Får jag bara flika in, utan att "välja sida", att nu när denna tråden finns, som startad fortsättning på 1a tråden, så kan man kanske fortsätta på denna, spelar ingen roll VEM som startade den, den funkar juh!
2barnsmamma, de va super snällt av dig att lägga ner så mycke tid, både på grupp-tråden och nu på den du startat som "vanlig-tråd", men nu när denn finns så behövs inte en till, menar inget illa, och uppskattr verkligen att du lagt ner all den tiden, samma gör nog de andra!
Kan vi, alla, nu bara fortsätta i samma anda som i 1a tråden kanske?
Dvs, stötta och finnas till för varandra?