• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ((.....))

Vi har sagt att vi inte ska göra något av det som finns mellan oss. Men du verkade stanna lite idag innan du gick, ville du ändå få en kram innan helgen? Eller varför dröjde du dig kvar? Starta inte allt igen nu, du har lekt med mina känslor och sårat mig så det räcker och blir över. Jag vill sluta hoppas om dig och mig för alltid.

• Anonym ((.....))

Vi har sagt att vi inte ska göra något av det som finns mellan oss. Men du verkade stanna lite idag innan du gick, ville du ändå få en kram innan helgen? Eller varför dröjde du dig kvar? Starta inte allt igen nu, du har lekt med mina känslor och sårat mig så det räcker och blir över. Jag vill sluta hoppas om dig och mig för alltid.

• Anonym (Splittrad)

Idag ignorerade du mig i stort sett hela dagen, men du hade inga problem att prata med andra. Jag undrar vad du tänker på när du blir sådan enbart mot mig.

• Anonym (allavetattingenäranonympånätet)
    reLisa skrev 2019-09-06 17:07:09 följande:

Varför är du så påstridig med dina råd och funderingar, personen du diskuterar med har ju uttryckligen sagt åt dig att sluta och att det du säger är helt irrelevant ändå fortsätter du? Kan det vara så att du projicerar eller vad handlar det om?

Syftet med den här tråden är inte att diskutera något, syftet är att uttrycka sådant man av olika orsaker nte vill eller kan uttrycka. Vissa som skriver i den här tråden kanske också uppskattar att bolla sina tankar med någon, homosapien verkat inte vara en av dem eller så har hen helt enkelt tröttnat.

Kul att du vill peppa andra till att våga men just i detta fall verkar det inte vara uppskattat.

What? Homosapien och jag har aldrig varit i diskussion, hen har aldrig uttryckligen sagt något till mig överhuvudtaget, scrolla upp lite och läs en gång till vilka Homosapien syftade på och var diskussionen startade.

Jag vet mycket väl vad syftet med tråden är. Det är också en öppen tråd där frågor kan ställas fritt och diskussioner förekomma. Personen/personerna kan välja att ignorera det om man inte är mottaglig för att svara på något eller föra en diskussion. Svårare än så är det inte.

Det är ett forum. Inte en gästbok,
  • Anonym (Chilla)

Herregud, du är syskon med honom.Nu fattar jag, du har ju själv trauman. Detta gör nog att de känslor jag hade kvar för dig (eller nyfikenhet kanske det är?) försvinner helt och hållet.Detta känns tom för sjukt för mig. Hade jag vetat detta från början så hade jag inte sjabblat med massa onödiga känslor.Fan va pinsamt detta känns.

• reLisa
    Anonym (allavetattingenäranonympånätet) skrev 2019-09-07 02:53:18 följande:

What? Homosapien och jag har aldrig varit i diskussion, hen har aldrig uttryckligen sagt något till mig överhuvudtaget, scrolla upp lite och läs en gång till vilka Homosapien syftade på och var diskussionen startade.

Jag vet mycket väl vad syftet med tråden är. Det är också en öppen tråd där frågor kan ställas fritt och diskussioner förekomma. Personen/personerna kan välja att ignorera det om man inte är mottaglig för att svara på något eller föra en diskussion. Svårare än så är det inte.

Det är ett forum. Inte en gästbok,

DU har rätt, jag skolkade nog lite snabbare än vad jag trodde när jag läste och missförstod något. Ber om ursäkt, ska vara lite försiktigare med skrollandet i framtiden ????????.

Du har naturligtvis rätt om att frågor kan ställas fritt och att diskussioner ska och kan förekomma. Har följt tråden i många år (Känns det som) undrar varje gång jag trillar in här vad som skett med all obesvarad kärlek och alla funderingar som ventilerats i tråden. Har dock ibland noterat att en del frågor och funderingar är lite påstridiga, på gott och ont. Tror att jag kanske tog ut det på dig, helt obefogat. Som sagt, ber om ursäkt... ska läsa ordentligt nästa gång!
  • Anonym (E)

Du har rätt, jag borde inte älska dig! Du verkar ha problem jag klarar mig utan... Puss

• Anonym (Chilla)

Givetvis med sjukt så menar jag inte attraktion mellan syskonen ,menade mer mannen av syskonen betraktar jag som sjuk.

• Försöker mitt bästa

Jag tycker om dig mer än vad jag önskar. Jag är inte dum och jag förstår var du står. Därför behöver jag få lite distans och jag kämpar med att försöka hålla den. Det är så otroligt svårt då minsta lilla tecken från dig river ner den mur som jag börjat bygga. Det är så otroligt svårt att hålla distansen när du skickar signaler som jag vill ha. Längst där inne vet jag att det är tillfälligt och jag gör mig själv en otjänst varje gång. Du är inte bra för mig i längden och därför behöver jag stålsätta mig och vara stark. Förlåt!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!