• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Vi har ju bara känt varandra i sådär.. ja, 10 år snart. Men ändå är det jag som får höra av mig jämt, din jävel. Jag blir så arg och ändå så saknar jag dig så sjukt mycket. Våra långa, lååånga nattprat om allt och ingenting. Hur vi pratade med varandra om precis allting mellan himmel och jord och hur du kunde trösta mig gällande allt. Men det är ju verkligen skitkul att du inte verkar intresserad längre, sen jag fick stabilt förhållande och barn verkar jag inte viktig. 

Jag accepterar att du inte är någon barnmänniska, och jag vet att du varit förälskad i mig. Men vi har tagit oss igenom allt förut så varför inte nu? Jag är samma person din idiot! Fan ta dig och din ignorans, och fan ta min saknad av min älskade vän. Ett jävla sms räcker långt och inte ens den tiden kan du skänka vår så kallade vänskap. Åt helvete med det.  

• Anonym

har man aldrig haft något kan man inte sakna något , mer än barnen.ev(-:

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-23 19:22:20 följande:
    har man aldrig haft något kan man inte sakna något , mer än barnen.ev(-:
    Vem fan är du och varför svarar du på allting? Du är inte rolig. 
  • Anonym

vill att du ska veta att du är fin. fast jag inte får säga så.......

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-23 19:23:50 följande:
    Vem fan är du och varför svarar du på allting? Du är inte rolig. 
    därför att någon svarade på mitt , ber om ursäkt
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 20:24:10 följande:
    ok då. men du ska veta jag börjar bli besviken på dig, även om jag inte vill det...

hör av dig när du känner för det Glad  
    jag e redan besvikenGlad snyft
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 20:24:10 följande:
    ok då. men du ska veta jag börjar bli besviken på dig, även om jag inte vill det...

hör av dig när du känner för det Glad  
    klart jag skulle kunna göra det men det finns inte teckning för var o vem som vill att jag ska höra av mig(-:Glad
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 20:42:58 följande:
    använd dej av undersökande journalistik Glad
    journalistik ,jag tycker  där finns många i journalen som skulle önska det  .Glad jag dock vill bara ha en o ingen annan.Gladnä vad envis jag e  jag e jobbig nu
  • Anonym

skulle hoppas det va samma person som jag tänker på vill du börja.(-:

• Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 21:10:42 följande:
    vad betyder det .Glad
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!