Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Saknar dig hela tiden! Vill bara vara i din närhet och känna din lukt. D
Saknar dig hela tiden! Vill bara vara i din närhet och känna din lukt. D
Fan vad jag hatar players ...........................jag kan bara älska en och det är den jag e ömsesidig med så kvittar det vad hur o varför o var vem . ingen kan spela till sig kärlek inte till mig i allla fall.
Vad håller du på med?! Seriöst?!!!
Nu när jag nästan har gett upp,vecka efter vecka har jag kämpat och har velat prata och du har inte lyssnat! Men nu vill du helt plösligt prata!!!
jag har då gett upp .
Älskar dig!
jag vill så gärna att alla negativa , o mörkerseende människor bara låter mig vara , jag kan ändå inte hjälpa till . jag skulle vilja att ni söker proffessionell hjälp att försöka tänka lite mer possitivt , det blir för mycket med sånt alla har vi problem o lyssnar o förstående men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta .det finns dom som har det som yrke att hjälpa till med sånt vänd er dit .....tack o hej o lycka till .......
du va lika snygg som alltid ,(-: behaglig o bekväm ......jag vill gärna säga det jag tänker .(-: det kommer .jag blir varm av din personlighet.
Till mitt livs kärlek som försvann ur mitt liv för fem år sedan, vars nummer jag inte kan få tag på:
Jag har varit vid liv,
men inte levt
sedan du lämnade mig.
Quiero ser tú heroe.