• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

"Dom har stängt av behandlingen nu och hon har fått höra att hon troligtvis har en sista sommar kvar. Jag vet att du inte brydde dig då och jag antar att du bryr dig ännu mindre nu men jag vill verkligen bara andas din luft nu, jag är så jävla svag utan dig."

• Anonym
    Anonym (en liten fling) skrev 2012-06-02 01:03:37 följande:
    Jag önskar vi vore själva i din lägenhet herr X, jag hade aldrig sagt något om du ville leka lite med mig.

Ok...min fru är ju hemma nu....
  • Anonym
    Anonym (en liten fling) skrev 2012-06-02 01:29:15 följande:
    No no no, Mr X är helt singel, lämnad av min väninna. Jag skulle gärna plåstra om honom lite när hon nu är så elak.

Sms är en bra uppfinning...
  • Anonym
    Anonym (förälskad) skrev 2012-06-02 01:41:09 följande:
    Jag är helt upp över öronen förälskad i dig, och vill dela mitt liv med dig...
    men det är inte jag!!!
  • Anonym

Jag är fortfarande kär i dig och det du har gjort är inte OK!!!

Men jag är ändå kär i dig, det är dig jag vill leva med. Vill du veta en sak. jag vill kanske inte ha nåra barn, eller allafall 1!! Men snälla kan vi inte bara lösa det här?! För jag saknar dig så jävla mycket!!!

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-03 22:06:55 följande:
    Så var det dags igen, varför kan du inte bara kompromissa lite, nädå du vill ha allt eller inget. Får hoppas du hör av dig igen, då jag inte vill va utan dig Jag vill ju inte krypa till korset, för jag är beroende av dig. Du trängde in i mig o nu har jag svårt att hävda mig.

Faan oxå, tänk om jag hade hållt mina murar uppe, hade nog underlätat för mig.
    vi får ju välja endast vänner eller du och jag ,vill helst inte ha ngt mellanting.
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-03 22:40:59 följande:
    Hahaha, vilka vänner? Du är ute och seglar skulle jag tro
    vara vänner så klart , ursäkta jag  bara svara för att.(-:
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-03 22:40:59 följande:
    Hahaha, vilka vänner? Du är ute och seglar skulle jag tro
    exakt vilka vänner ??? dom man kan va utan(-:(-:(-:ha ha ha
  • Anonym

Ok vet inte vad du menar men det är väl bra att du e rädd om det du har

• Anonym

Bristfällig kommunikation är bränsle för många tårar.  Försöker att inte skuld lägga dig; krävs en heroisk insats från min sida. Jag kan lindra, säga att du har mitt stöd, säga att jag är villig att börja om, men det har jag redan gjort och vad fick jag.

Det är ditt ansvar att se till att det går att reparera, jag mötte dig långt över din halva, flera gånger. Fan, det var bara sista pelaren kvar, men gjorde du något rätt? Varje gång så rev du ned allt. Ser inga byggstenar; har stenkross och saknar murbruk.

Har rest mig ur det sista dammolnet. Kall. Bitter.  Sviken. Förträngd är vad du är, vill inte minnas vad jag kände, vad någon sagt. Minns dina underbara ögon, ditt leende. Jag hoppas det lägger sig med dammet; vet att det är där för att stanna.

En tanke i ett brev, ett ord i ett sms, ett viskande i mitt öra, men nej.

Du behandlar mig som dammet som lägger sig runt oss, oönskat och ovälkommet.

Säg mig vad ska jag tro?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!