Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Fattar fortfarande nada vad du håller på med! Du är den fegaste idioten någonsin!!!
Fattar fortfarande nada vad du håller på med! Du är den fegaste idioten någonsin!!!
Vem ÄR du egentligen? Och varför tog den åratal innan de här sidorna visade sig?
Möt mig, låt oss älska om så bara för en förbjuden natt. Ring inte, bara kom eller låt bli - jag väntar till midnatt.
Varför var det INGEN som frågade hur jag mådde,alla na andra fick hjälp med kuratorer,läkare medans jag satt där själv med en nyfödd bebis. Hormoner som sprutade, ovissheten om han levde eller inte. Den eviga väntan på samtal....
Jag mådde oxå dåligt, jag ville oxå prata med någon...tycker ni inte det efter allt jag har fått gå igenom? Jag vet att ni bryr er om mig jättemycket men nu när jag ville ha hjälp fick jag ingen, jag behövde det verkligen men då var "ni" viktigare. Ni borde förstått hur jag mådde, jag orkade inte ta tag i det själv, jag ville ha hjälp men kunde inte någon bara erbjudit sig???
Jag vet att jag är stark och det vet ni oxå att jag är men ibland behöver jag få prata ut,gråta och visa känslor. Istället fick jag bearbeta allt själv, grät i tystnad inför barnen. Inför sambon som inte visste vad han skulle ta sig till.... Åkte fram och tillbaka till sjukhuset med barnen på armen.
Får ångest så fort jag ser en helikopter,tänker tillbaka på allt som hände.
Jag ältar fortfarande, för att jag inte fick hjälp i tid???
Jag vill inte vara stark jämt!!!!!!!