• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ja, jag saknar dig ganska så mycket emellanåt. Förstår inte varför jag försöker visa mig starkare än vad jag faktiskt är.
    Längtar till den dagen du hör av dig igen. 

• Anonym

Kul att du smittade mig med klamydia idiotjävel! Varför sa du inget i höstas?! Du kan ha förstört mitt liv för alltid lilla vännen! Jag kan ha haft infektionen i över ett halv år!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-12 22:43:00 följande:
    Men jag visste ju att han var död eftersom vi pratade med varandra samma dag. :(

Du är en riktig knäppskalle som svarar.

Hur det är med mig? Skitbra naturligtvis.
    Jaha?! Men det har hänt ganska mkt just nu!!! Jaså, det tycker du ja!!

Det är så där faktikst!!! :P
  • Anonym
    Anonym (Mannen) skrev 2012-05-14 09:35:27 följande:
    förlåt .....tror mig veta vad du fått stå ut med. hoppas att du går framåt med ditt liv nu,för det har jag gjort även fast mina tankar om oss kan dyka upp. det var nog inte menat att det skulle bli vi två. det fanns för många hinder i vägen. men du kommer alltid att finnas som en liten del av mig hoppas jag får se dig snart, det räcker för mig att bara få se en skymt av dig bara för att se att du mår bra. lycka till nu med allt du tar för dig, vet att allt du gör gör du bra
    Tänk om det var exakt just du som skrev detta till mig.
    Jag tror fortfarande att vi är en perfect match, hoppas på oss i framtiden!! 
  • Anonym
    Anonym (Mannen) skrev 2012-05-14 09:51:53 följande:

det kanske är just vad det är men om du vill veta så får du gärna avslöja nått som bara vi kan veta om,....

Mitt rum...
  • Anonym

Du kan ha förstört mitt liv för all evighet!!! Visste du det?! Jag kommer kanske att svårt att få barn jag kan tillomed ha blivit steril!!! Fy fan för idiot jävel!! Det här gör så jävla ont så du knappt fattar det!

Men jag kommer aldrig att förlåta dig för det här. Jag kommer att få svar om några år. Det här är mitt livs största misstag att jag tog tillbaks dig!! Jag kan ha haft den här jävla klamydia infektionen i över ett halv år!!!

• Anonym
    Anonym (mannen) skrev 2012-05-14 22:15:16 följande:
    hmmm aldrig vart i ditt rum
    vet inte om det är du men kan ju alltid hoppas. nej du har aldrig vart på mitt rum, men kommer du ihåg hotellet då? miss u every day
  • Anonym
    Anonym (sssss) skrev 2012-05-15 20:04:20 följande:
    Åh vad tråkigt :( hade önskat så att du var den jag hoppades på att det skulle vara...varför kan inte kärleken vara enkel utan massa krångel och smärta?

Anonym (Mannen) skrev 2012-05-15 14:45:26 följande:
    nope varken hotell eller stjärnfall

Kan ni sluta svarar på varandras inlägg här? Det förstör tråden
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!