• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-05-03 23:34:05 följande:
    Det vet du..
    Jadu jag har kämpat jag också älskling!!
  • Anonym

Se va ditt jävla sms smygande me min lill syster ställt till med ! Fattar du inte hur mycket de sårar och äcklar ! Att jag vet att vad som skrivits genom åren....Men ändå vill jag ha dig, men ändå inte..
    Fan älskling snälla se mig, svara på mitt mess jag skrev imorse, hatar när du ignorerar mig.
    Och va skit jobbigt att inte få hålla om dig inatt, ja pallar inte mer !!   

• Anonym

Till E

operera din näsa istället för bröst, eller nja varför inte operera näsa OCH bröst! 

• Anonym

Jag hatar din äckliga familj. Din syrra är pantad och din morsa som tror hon är hitler o bossar över allting. Även mot vårt eget barn tror hon skabestämma över. Jag önskar dessa två dör snart i en olycka så jag kan leva ett normalt liv!!!

• Anonym

Längtan kommer krypandes emellanåt. Hoppas att våra vägar korsas snart.

• Anonym

Till mitt ex:
    "Jag finner inga ord för hur illa du har behandlat mig genom åren. Det du gjorde sist var bara förjävligt. Hur du kan vakna upp varje morgon och kolla dig själv i spegeln kommer jag aldrig att begripa. Hade jag varit du så hade mitt samvete varit så pass illa att jag hade gått in i väggen för länge sen. Bara en samvetslös person kan vara så ond som du är mot andra människor utan att ångra dig det minsta lilla. Vet du om att om en månad så har det gått exakt ett år sedan du tvingade mig till aborten? Minns du det? Jag tror inte ens att du har tänkt tanken. Du är en sorglig människa som behöver professionell hjälp för din oförmåga att kunna känna empati för andra människor."

• Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-05-04 04:40:45 följande:
    Ja, jag tänker på honom så ofta trots att det är så länge sen. Vet att jag aldrig kommer att sluta, har försökt :(
    Känner igen det där! Vill så gärna ringa honom igen, men det går inte!!! =( Så jag vet hur det känns!
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-05 22:07:00 följande:
    Ok du vet var jag finns! Jag väntar på dig. Puss! Hjärta
    Yes, det vet jag! Jag kommer en dag till dig!! Pusspuss!
  • Anonym

Först var du otrogen och sen ville du ha ett break och sen ville bli ihop igen och sen vara otrogen igen?!

• Anonym

För dig kommer jag alltid att vara singel :)

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!