-
eller inte! För man ska inte vara otrogen!Anonym skrev 2012-05-06 20:42:52 följande:För dig kommer jag alltid att vara singel :)
-
Han har sambo och barn och vi har inte haft kontakt på nåra år!Anonym (din flickvän) skrev 2012-05-06 23:53:39 följande:Varför går det inte då?
-
Vill så gärna prata med honom, vill skicka honom ett mess men vågar inte för hans sambo! Det vart ett helvete sist!Anonym (din flickvän) skrev 2012-05-07 00:04:03 följande:Ja, ok, det har "min" med..
-
Till dig: Hade jag vetat vad jag vet idag, hade jag aldrig gjort vad jag gjorde.
-
Hej L
Dra åt helvete och jag vill aldrig se dig igen!
Lycka till med Cidny!
Cindy: vi var tyvärr ihop när ni träffades! Men var ihop med idioten om du vill! -
Iam losing control!!!! Fuck you you idiot!
-
Just nu är jag så jävla förvirrad! En kompis?! Seriöst?!
Har aldrig varit så jävla förvirrad i hela mitt liv som jag är nu ska du veta! Kan vi inte bara vara ärliga mot varandra? Vad är ditt problem?! Det är ju dig jag vill leva med, och jag älskar dig! Jag skiter i åldern. Varför jag har varit så här i vår är pga ditt misstag! För jag var andra kvinnan i några månader innan vi träffades och det var ett jävla helvete!! Hur ska jag lita på dig igen?!
Ps! I love you!!!!!!! -
Är glad att vi gjorde slut, men ändå inte! Fattar ingeting just nu! Men jag vill också vara singel nu om jag ska vara helt ärlig. Men jag kommer inte att höra av mig till dig på flera dagar. Men du är ju inte mogen för nåt förhållande fast du är snart 35 år! Så det är väl därför du inte har haft nåt längre förhållande! Haha!!
Men nu ska jag sluta skriva till dig!!! -
strunt samma ..vad e det du vet i dag som du inte visste,e det förlåt eller ångest .....Anonym skrev 2012-05-07 02:03:46 följande:Till dig: Hade jag vetat vad jag vet idag, hade jag aldrig gjort vad jag gjorde.
-
till en gamal vänskap..hade du inte haft din kille med dig att förhöra mig om jag en riktig vän riktigt förnedrande , kallat mig svikare och ala möjliga saker ,kalla mig falsk ,och kastat smuts på mig ,om jag visste detta i förtid hade jag aldrig gett dig den hjälp,stöd , o allt som jag har ställt upp med , har du berättat det för din kille med då hur det ligger till......eftersom han vill veta om jag e falsk...enough