-
-
Du var inte otrogen? Men du sa till tjejer att du var singel?!
-
KRAM ! Har gått vidare jag med, men hon finns kvar, oinbjuden. Livet blir lite lättare när man väl har bestämt sig för att släppa taget. Jag hoppas att hon mår bra, har inte sett henne på ett tag. Livet går vidare, det måste det göra.Anonym (F.A.N) skrev 2012-06-04 23:30:24 följande:I dag bestämde jag mig. Mitt i alla tårar och svordomar fann jag mitt beslut. Äntligen som jag har väntat på den här dagen. Inte en dag till kommer du finnas eller nämnas inom mig. Jag går vidare nu.
-
jag är kåt, alltid. Vill att du tar mig hårt och snabbt, NU! Älskar din hårda kuk i min mun ;)
till nästa:
Jag gör ditt och chefens inklusive lönekärringens jobb, så varför har jag en sån piss lön?
ja det var mitt :D -
det tråkiga är att dom som säger så har oftast aldrig visat något,eller sagt något eller ngt . ursäkta jag lade mig i det va inget illa ment.Anonym skrev 2012-06-05 00:02:32 följande:KRAM ! Har gått vidare jag med, men hon finns kvar, oinbjuden. Livet blir lite lättare när man väl har bestämt sig för att släppa taget. Jag hoppas att hon mår bra, har inte sett henne på ett tag. Livet går vidare, det måste det göra.
-
ledsen att säga det men jag e så glad att det är över att tvinga mig till att erkänna saker som jag inte gjort ,bara för att du ska få empati o trovärdighet eller vad fan det handlar om.du vet vad som gäller get out of my life. vi kommer va sams av en anledning o den anledningen förväntar sig ett moget beteende. väx upp.
-
har iof redan sagt det öga för öga men om inter du förstår kan du läsa det med.Anonym skrev 2012-06-05 20:58:56 följande:ledsen att säga det men jag e så glad att det är över att tvinga mig till att erkänna saker som jag inte gjort ,bara för att du ska få empati o trovärdighet eller vad fan det handlar om.du vet vad som gäller get out of my life. vi kommer va sams av en anledning o den anledningen förväntar sig ett moget beteende. väx upp.
-
tack för ingenting förresten ska komma i håg det , så himla besviken på mig själv att jag varit så himla bra mot dig tagit hänsyn till dig , men det svär jag på att jag ångrar , jag tänker tyvärr inte sänka mig till din nivå . klart slut.Anonym skrev 2012-06-05 20:58:56 följande:ledsen att säga det men jag e så glad att det är över att tvinga mig till att erkänna saker som jag inte gjort ,bara för att du ska få empati o trovärdighet eller vad fan det handlar om.du vet vad som gäller get out of my life. vi kommer va sams av en anledning o den anledningen förväntar sig ett moget beteende. väx upp.
-
men samtidigt unnar jag dig den lyckan o hoppas att allt blir bra för dig .....för bättre förtjänar jag.Anonym skrev 2012-06-05 21:16:51 följande:tack för ingenting förresten ska komma i håg det , så himla besviken på mig själv att jag varit så himla bra mot dig tagit hänsyn till dig , men det svär jag på att jag ångrar , jag tänker tyvärr inte sänka mig till din nivå . klart slut.
-
du ville vara tillsammans med mig, så därför var jag singel. och jag hade sex med en annan. men jag tycker inte att jag behöver berätta det för dig, för ärligt talat har du faktiskt inget med det att göra..