• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-06-12 23:21:28 följande:
    men du vill ju inte visa det!

Jag visar det hela tiden. Varför ringer du mig varje dag och smsar när du säger att du inte kan bli tillsammans med mig även om du känner samma för mig? Och varför har du varit så kall mot mig på sms idag och slutar att svara bara sådär? :(
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:23:23 följande:
    Jag visar det hela tiden. Varför ringer du mig varje dag och smsar när du säger att du inte kan bli tillsammans med mig även om du känner samma för mig? Och varför har du varit så kall mot mig på sms idag och slutar att svara bara sådär? :(
    På vilket sätt visar du det?! Ibland vill du inte ens prata!!!
  • Anonym

Ditt patetiska feta ryggradslösa omogna ointelligenta psyk-falls svin....gå och banta, skaffa dig en ny hjärna, mogna de 20 år som fattas dig då du fastnat i tonåren fastän du är medelålders nu.

Du är inte bara fet ointelligent men också omogen och oerhört patetisk.

Get a life... och sluta bete dig som om du ägde världen då " stor i orden men liten på jorden" är talande för dig.

Skäms å dina vägnar.. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:28:23 följande:
    På vilket sätt visar du det?! Ibland vill du inte ens prata!!!

Jag har sagt det till dig hur många gånger som helst! Jag vill alltid prata med dig. Kollar mobilen hela tiden om jag har fått sms av dig..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:34:24 följande:
    Jag har sagt det till dig hur många gånger som helst! Jag vill alltid prata med dig. Kollar mobilen hela tiden om jag har fått sms av dig..
    Men vad ska jag göra då tycker du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:37:13 följande:
    Men vad ska jag göra då tycker du?

Du ska bli tillsammans med mig!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:42:09 följande:
    Du ska bli tillsammans med mig!
    Men kan vi lösa alla problem då?
  • Anonym

varför svarar du inte tillbaka varje gång ja säger att ja älskar dig? vad vill du egentligen

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:45:16 följande:
    varför svarar du inte tillbaka varje gång ja säger att ja älskar dig? vad vill du egentligen
    Jag är osäker på dig tyvärr! =( Fråga mig i verkligheten istället så får du ett riktigt svar! Skjut inte upp det!
  • Anonym

Hej. Jag är så upp över öronen kär i dig och funderar mest hela dagarna på dig och vad du gör och om du känner något alls för mig... Vad säger du om en fika och en film efter det?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!