• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Tänkte kidnappa med dig på en liten weekend.. Frugan har väl inget emot det?

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-09 22:40:29 följande:
    Tiden går långsamt! Vill att du kommer snart. Orkar inte vänta längre.
    Hur mår din pappa? Kram
    Jo, det är just sant! Jag kommer när jag är redo!. Om du inte vill så behöver du inte vänta.
    Han mår bra tack! Du sa ju i höstas att du tvekade på oss?  Kram
  • Anonym

Fattar fortfarande inte vad du håller på med!! Visst, det är svårt att göra slut men det är så i livet tyvärr!! Men man kan inte göra slut på ett jävla sms när man snart är 35 år gammal!!! Fattar du ingeting eller?! Nej, jag kommer att ringa dig imorgonkväll för du ska väl oxå ut som vanligt och supa! Så kan vi träffas och prata ut! Jag vill ha en förklaring av det här ska du veta! För man gör inte så här Xx!!! Inte efter 1 år ihop!!! Men jag kan säga att jag dumpade dig i måndags när jag stack!

Vet du en sak att Xx på jobbet trodde att vi var förlovade, men jag berättade då vad du gjorde! Men alla tycker att du är en stor IDIOT! Just so you know it!!!

Har lust att ringa Xx och berätta vad du gör med eran son med! Men jag fattar fortfarande nada varför du gjorde så här! Men ikväll ska jag ut och partja och imorgonkväll med!!!

• Anonym

Varför njuter jag en smula när jag vet att du ångrar dig att du inte tog chansen förut :)

• Anonym

IdiotjävleL! Jag är så glad att det tog slut!!!  Men jag hoppas att jag inte är gravid!! För annars får jag dras med dig resten av mitt liv!!!

• Anonym

Det är bra att du inte hör av dig! För jag har redan flera på g och jag strulade med en kille redan igår! 2dagar sen vi gjorde slut! Men ikväll kommer vi nog att ses och jag ska ta ett allvarligt snack med dig!! För du måste ju vara Sveriges omognaste 34 åring just ju! Alla skrattar åt dig iallafall!!! Dra åt helvete förresten!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-10 22:14:04 följande:
    Gjorde jag? Nä det tror jag inte jag har sagt.I höstas hade vi inte kontakt
    med varandra. Hur kan din pappa må bra när han dog för ett par månader sedan?
    Du har sagt det nån gång iallafall! Men jag kommer inte ihåg när du sa det för det har hänt så mycket den senaste tiden! =( Jag ville inte säga att han hade dött! =( Är allt bra med dig då?
  • Anonym

Det här bli bara bättre och bättre!!! =) Har varit singel i 3 dagar och strulat med 3 killar! Plus att jag har 3 andra killar på g...... ahahahah

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!