Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Too bad.
Ååh vad jag saknar dig! Dessa veckor har känts som år!
Snälla älskling jag vet att du läser här. lindha va bara ett äckligt ligg som jag ångrat djupt, hon fick mig nog att inse att jag har den vackraste och bästa frun... vågar inte säga det här framför dig men jag tror det krävdes ett äckligt ligg som henne för att inse att fan jag har den så jävla bra med dig och vår son! Hon är ingenting du såg ju vad ful hon är o du vet mycket väl hur jävla snygg du är!!! Snälla ha barn med mig igen!!!
Snälla älskling jag vet att du läser här. lindha va bara ett äckligt ligg som jag ångrat djupt, hon fick mig nog att inse att jag har den vackraste och bästa frun... vågar inte säga det här framför dig men jag tror det krävdes ett äckligt ligg som henne för att inse att fan jag har den så jävla bra med dig och vår son! Hon är ingenting du såg ju vad ful hon är o du vet mycket väl hur jävla snygg du är!!! Snälla ha barn med mig igen!!!
Känns bättre idag. Nu gör det inte sådär fruktansvärt ont när jag tänker på dig. Jag hoppas att det fortsätter lätta såhär för varje dag som går.
Vågar inte ta kontakt med dig nu trots att jag tror (vet?) att vi båda är fria nu. Önskar att jag hade berättat för dig vad jag kände innan, men jag trodde vi båda skulle vara fast i våra relationer för evigt. Och ville inte förstöra för dig och henne mer...
Allt fint du skrivit till mig, önskar att jag svarat dig ärligt istället för att inte ge några svar.
Men du VET vad jag känner. Men jag är lika feg nu vet inte om jag vågar satsa, och tänker på mina barn, vill att de ska få det bra nu. Hade varit skönt att få prata med dig, saknar dig, framförallt som min bästa vän!!!
Jag är kär i dig!
snälla hjärtat, ändra dig, ta mig tillbaka. jag klarar mig inte utan dig, jag klarar inte det här. Jag går sönder. jag kan inte äta och inte sova och kommer snart inte orka ens försöka ta mig upp ur sängen mer. Jag älskar dig, jag gör vad som helst bara du ändrar dig.
det är det inte garanterat......men man vet ej förren man frågat.