• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-23 21:52:16 följande:
    Självklart vill jag leva med dig resten av livet.
    Hör av dig nu!!! Puss puss!!
    Det var skönt att höra! Det är dig jag älskar!!! <3

Hör av mig snart! Du kan även ringa mig!!  puss
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-23 21:53:43 följande:
    Saknar dig så otroligt mycket! Kan inte tiden gå lite fortare?
    Kan du inte vara fri nu? Jag vet ju att du vill, så varför låter du
    mig vänta så? Puss o kram.
    Saknar dig med!! Jag önskar också att tiden gick snabbare! Men snart är vi ihop igen, kan jag lova!! Pusspuss!!
  • Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-04-24 08:00:10 följande:
    Jag önskar att jag skulle få höra det igen, att du älskar mig som du sa så ofta. Du tvivlade alltid på min kärlek, men jag saknar dig ännu. Kanske var vi för unga då och jag förstod aldrig varför det blev som det blev. Men jag kommer inte att kontakta dig. Inte än på länge. Jag bara hoppas att du tar steget istället, men kanske vill du inte tänka på tiden när det var vi. Kanske vill du inte tänka på mig eller våra vänner utan leva det liv du har nu. Jag kan inte låta bli att titta på dina foton på Facebook, läste vad du skrev förut. Du är lika fin ännu, oavsett hur du åldras kommer jag att tycka det.
    Det där skulle ha kunnat varit jag som har skrivit så till min kille!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 22:45:19 följande:
    Jag är kär i dig!
    Nej, det är du inte!
  • Anonym

Förstår mig inte på dig älskling! Du verkar ju forffarande tveka på oss!! Vi har ju varit ihop i ett helt år nu och jag skiter i att det är 13 år mellan oss!!! Det är dig jag ÄLSKAR!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-27 12:00:19 följande:
    Saknar dig med!! Jag önskar också att tiden gick snabbare! Men snart är vi ihop igen, kan jag lova!! Pusspuss!!
    eller inte.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 21:56:08 följande:
    Vågar inte ta kontakt med dig nu trots att jag tror (vet?) att vi båda är fria nu. Önskar att jag hade berättat för dig vad jag kände innan, men jag trodde vi båda skulle vara fast i våra relationer för evigt. Och ville inte förstöra för dig och henne mer...
    Allt fint du skrivit till mig, önskar att jag svarat dig ärligt istället för att inte ge några svar.
    Men du VET vad jag känner. Men jag är lika feg nu vet inte om jag vågar satsa, och tänker på mina barn, vill att de ska få det bra nu. Hade varit skönt att få prata med dig, saknar dig, framförallt som min bästa vän!!!    
    men varför ville du förstöra för oss , om du inte våga satsa o inte ville något med oss.
  • Anonym
    Anonym (mannen) skrev 2012-04-27 20:25:55 följande:
    hoppas att du har kommit vidare i ditt liv och mår bra, fast du har bestämt att jag inte får ha nån kontakt med dig..
    hoppas att vi kan ses nån gång för jag har saknat dig och allt som du gett mig.

hoppas att du finner din lycka som du "vi" pratat om.

är fortfarande halvt förälskad i dig även om det har nästan gått ett år sen sist.....
    ser dig ibland och undrar hur du har det ,men vågar inte ta för mig att fråga...

du ska veta att du fortfarande äger halva mitt hjärta och det kommer du alltid att göra oavsett vad som händer i mitt liv

finns fortfarande på mitt gamla nr så hör gärna av dig om du vill ha tillbaks den där lunchen som jag är skyldig dig  
    var det du eller hon som valde att avsluta? Om det var du, så tycker jag att du ska säga vad du tänker, å erbjuda dig lunchen. Varför inte?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-27 19:02:47 följande:
    men varför ville du förstöra för oss , om du inte våga satsa o inte ville något med oss.

Jag ville inte förstöra, men det var ju så det blev. F´låt:(
  • Anonym

Önskar att det vore din pinne i min brasa tonight..

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!