• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

vet inte men om du redan har förhållande , så e jag glad för din skull i vilket fall som helst om du inte har det , så skulle du ge dig eller oss en ärlig chans....Glad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 09:42:28 följande:
    vet inte men om du redan har förhållande , så e jag glad för din skull i vilket fall som helst om du inte har det , så skulle du ge dig eller oss en ärlig chans....Glad

Du lovade ju att höra av dig när du är singel igen!!
    Väntar på ditt samtal.. 
  • Anonym

det förutsätter att du själv med är singel, jag vill ej ha en rival .Gladväntar på mitt samtal ,blir jag glad av  o höra, men är inte det att begära det omöjliga.Glad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 11:07:49 följande:
    det förutsätter att du själv med är singel, jag vill ej ha en rival .Gladväntar på mitt samtal ,blir jag glad av  o höra, men är inte det att begära det omöjliga.Glad
    jag vill först höra från dig att det verkligen e så.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 11:07:49 följande:

Ingen rival, du kommer alltid att komma först hos mig!
    Absolut inte omöjligt! Ring nu, sitter själv hemma! 
  • Anonym

1 först vill jag veta att det är rätt person ...Flört  name tack

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 11:29:28 följande:
    1 först vill jag veta att det är rätt person ...Flört  name tack

Skriv dina initialer så får vi se!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 11:30:23 följande:
    Skriv dina initialer så får vi se!
    börja du....dina initialer
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 11:37:02 följande:
    börja du....dina initialer

TS

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 11:38:14 följande:

TS

LN  
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!