Inlägg från: Anonym (Smaka lite..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smaka lite..)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Son94 skrev 2019-09-19 21:21:00 följande:

Låter ju synd, men platonisk kärlek låter ju bra? Vad är det för steg du söker?

Alla steg och närmanden uppskattas.. Jag försökte närma mig på det sätt som jag kunde tänka mig men personen svarade inte på det. Jag vet att han läste det, sånt kan man se.. Ett tack eller något livstecken hade ju inte skadat. Nog för att det inte var ett meddelande som man kanske svarar på, men kanske önskat mig en trevlig sommar eller nått?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-09-24 20:58:51 följande:

Hejdå alla dejt vi aldrig kommer gå på, hejdå all sex vi aldrig kommer ha, hejdå första kyssen som vi aldrig kommer att dela med varandra, hejdå all tid som vi aldrig kommer att spendera ihop. Hejdå alla resor jag hade velat åka med dig på, alla kyrkor och slott jag hade velat se med dig. Hejdå alla fina minnen som vi skapade ihop, hejdå alla roliga matcher som inte kommer bli en tradition. Jag saknar nåt som aldrig hände och som aldrig borde blivit, men som likförbannat växte i mig.

Lite så känner jag med. Nu finns inget längre kvar .. det är som att allt har sopats under mattan och vi kör på det undvikande beteendet igen. Tråkigt, men vad ska man göra ?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-09-25 21:38:18 följande:

Har du några förslag eller önskemål när det gäller din situation? Vad är det bästa som kan hända

Jag vet faktiskt inte. Hade önskat att personen slutat undvika mig och att vi åtminstone kan vara vänner ..
  • Anonym (Smaka lite..)

Så här är det.. Det finns stunder då du kommer upp i mina tankar och visioner. Något säger mig att det är samma för dig som det är för mig. Jag vill att du ska veta att du är betydelsefull. Du finns i mina tankar fortfarande trots att vi inte har setts på ett tag..

Detta känns väldigt desperat egentligen, då du verkligen försöker undvika mig till max när vi ses på allmänna platser. Jag kanske bara inbillade mig saker? Eller du kanske kände något men inte ville gå vidare med det och då blev ditt val att helt undvika mig för att inte göra det värre för mig, eller dig. I en komplicerad situation är det kanske bäst att göra ett ansvarsfullt beslut att avsluta något som inte ens påbörjades.

Detta blir mitt allra sista inlägg till dig, som ett avslut på detta!

• Anonym (Smaka lite..)

Varför ska det vara så svårt?

Att längta så mycket bort från den man är gift och har barn med.. men samtidigt så finns det bra stunder.. men uppgivenheten tar över ibland. Livet alltså, en enda stor kamp!

• Anonym (Smaka lite..)
    Monsoon skrev 2020-01-29 21:21:55 följande:

Är det låst läge för dig med?

Låst läge på alla fronter skulle jag säga..
  • Anonym (Smaka lite..)

Jag vet faktiskt inte vad jag vill. Är lite kluven då detta bara kom från tomma intet.

Min relation till min man har väl varit svajigt länge men har väl förhoppningar över att tiden läker såren och att vi kan hitta tillbaka till varandra.

Men denna man som finns där i mina tankar kan jag inte släppa. Jag känner honom inte ens men ändå så har han gjort ett avtryck som inte går att sudda bort.

Dock så är det lite spännande .. Hade varit kul om vi kunde lära känna varandra. Det är en risk med det, antingen förstärks känslorna eller så försvinner dom. Lite 50/50.. En risk!

• Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ($$) skrev 2020-02-02 00:00:45 följande:

Jag vill så gärna chatta med dig nu när alla sover. Ser din gröna plupp men kan inte skriva, det skulle vara för på. Jag undrar vem du är, jag vill veta mer om dig. Jag önskar jag hade en anledning att starta en konversation såhär sent....

Vad väntar du på? bara skicka iväg ett meddelande?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (A-M) skrev 2020-02-03 03:37:56 följande:

Det kan ju bli pinsamt, om man inte redan har den relationen. Om det är så, att man har läst in sig på alla hans inlägg, och därför tycker att man känner honom, medan han knappast vet vem man är. Då blir det konstigt om man skickar ett meddelande out of the blue mitt i natten.

Skulle inte du tycka att det var konstigt om du plötsligt fick ett mess av en person av motsatt kön mitt i natten, någon som du bara interagerat med några gånger kanske, och då om rena sakfrågor typ politik och vetenskap? Och om alla andra som han interagerar med verkar vara hans IRL-vänner samt anhöriga?

Kanske kan börja med att försöka lära känna personen irl. Sedan kan man börja skriva? Om det nu är så pinsamt.

Ja alltså jag hade inte lagt stor vikt om en person skriver till mig mitt i natten .. snarare blivit glad. Kul med sociala varelser... Ta tag i saken och gör något åt det istället! ;)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym ($$) skrev 2020-02-03 18:51:48 följande:

Mm jag messade honom på dan istället. Vi kanske ska ses i veckan ;)

Se där.. fort var det gjort ;) bra vågat!
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Svag) skrev 2020-08-13 12:38:30 följande:

Kommer inte längre springa på dig på jobbet. Jag vill verkligen önska dig lycka till, men det gör så ont.

Vad hände?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Svag) skrev 2020-08-15 15:50:53 följande:

Nytt jobb

Men ni kanske träffas på ändå trots byte av arbete. Det är aldrig försent! ; )
  • Anonym (Smaka lite..)

Här är jag. Jag har lyckats men ändå är jag inte nöjd. Jag vill något mer.......

Har tappat mig själv på vägen. Hur går man tillväga för att hitta tillbaka till sig själv igen?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!