Inlägg från: Anonym (Smaka lite..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smaka lite..)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (smygförälskad) skrev 2019-06-19 22:45:16 följande:

Du svarade på mitt Mail! Är så lycklig.

Vilken lycka för dig !:)
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (smygförälskad) skrev 2019-06-21 23:08:12 följande:

När kvällen kommer och tankarna flyger iväg önskar jag vi kunde vara tillsammans. Vet att det är omöjligt men kan inte låta bli att leka med tanken på en framtid med dig. Du kommer nog inte höra av dig mer nu men önskar verkligen att du gjorde det.

ta modet och hör av dig?

Jag tog modet och hörde av mig. nu är det upp till honom :)..
  • Anonym (Smaka lite..)

Jag vill träffa dig men samtidigt inte.. Jag försöker tränga bort mina känslor som finns kvar trots den långa sommaren. Varför? Jag faller inte för män bara så där, men någon i mig längtar efter dig.

Känner skuld och skam då dessa känslor är förbjudna.. men ändå härligt jobbiga. Så nära men ändå så långt borta..

Jag vet att det har hänt endel och jag vill så gärna hjälpa dig.. Jag är mån om dig och förväntar mig inget tillbaka. Jag hoppas verkligen att du vinner kampen och att du finner lycka, jag vill dig väl!

............

• Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (allavetattingenäranonympånätet) skrev 2019-08-22 02:21:42 följande:

Sökte efter en ny telefon och hamnade här. Perfekt, nu kan jag spilla ut alla känslor jag gått runt med ett tag.

Ett tag trodde jag att jag var tillfälligt sinnesförvirrad. Det kanske jag är också, men har slutat bry mig. Är hellre dåren än ägaren av något annat hjärta.

Det finns en risk att jag kommer spilla ut som en blöt fläck på golvet när du får veta vad jag känner för dig, men det kommer garanterat vara värt det. Alla dagar.

Jag är förälskad i dig.

Åh så fint...

När hade du tänkt berätta det du känner för personen? Och vad kommer du att säga?

Så otroligt modigt av dig!
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (allavetattingenäranonympånätet) skrev 2019-08-23 01:18:49 följande:

Så fort jag får tillfälle! Vad jag kommer säga vet jag inte, misstänker att det mer är något jag kommer visa henne.

Allt bra har kommit till mig när jag vågat och skuffat undan alla onödiga rädslor. Vad är det värsta som kan hända? Att hon inte känner detsamma och vad kan jag göra åt det? Inget. Bara gå vidare och vara glad att jag fick denna erfarenhet också.

Så spännande.. Ge oss gärna en uppdatering då du tagit modet att säga det du känner.

Önskar att det hade varit jag .. Men tyvärr så tror jag inte att min förälskelse kommer att ta modet att berätta det han känner för mig. Intresse finns från hans sida men jag tror inte han känner något mer.. annars hade han visat det. Sen är läget rätt så komplicerat för oss båda.. så jag får leva med sorgen! Men en fantastisk person som jag bryr mig mycket om. Önskar att vi iaf kunde vara vänner ..
  • Anonym (Smaka lite..)

Blev förvånad när du plötsligt stod där.. var du där för att träffa på mig kanske? eller så inte, lite önsketänkande iaf. Oavsett var jag glad över att bara se dig.. din baksida iaf haha...

• Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Sonic) skrev 2019-08-26 22:13:20 följande:

Vill springa fram till Fjortis tjejerna på stan som hänger vid Max, Mc' Donald's och Vasaplan/SEGA RÅTTAN i Umeå och säga "MEN HERRE GUD!, dra ner den där gråamjukis byxan så att Kameltån och blöjrumpan försvinner, ta på dig ett par skor, Adidas/Tommy H/FILA/GANT tofflan är ute för länge sen, dina inpuffade svarta dunjacka får er att se ut som en uppblåst Michelin gubbe och det utsläppta håret i mittbena: du och alla dina kompisar ser exakt likadan ut, vänd på er så kan man inte säga vem som är vem.." och till killarna vill jag slå bort energi drickan och ciggen ur handen på de och säga "kan du inte prata ordentligt eller? Har ingen lärt er prata Svenska? Och lägg ner hela jävla "Ghetto style tugget" det passar dig inte ERIK SVENSSON! Och vad fan är det där för en slags liten handväskan? Gucci? Becknarväska? Det enda du/ni beckna är dåliga betyg i skolämne och beteende! Och sluta spotta snorloskor på hela trottoaren innan jag loskar er alla i ansiktet!

Jag vet , jag vet.. Men nu säger jag någonting annat än alla "jag är smygkär i dig"-trådar. Jag skulle vilja säga detta till de men gör det inte då det är rent etiskt och moralisk fel eftersom jag nu ska vara "den vuxna" vilket jag inte har lust med när jag ser de här Kidsen! (Blää) undrar hur deras föräldrar tänker när de släpper ut de hemifrån.. *ASG* :D

Du har väl själv varit ung och besvärat många i din närhet. Det hör liksom till .. Förstår att det är jobbigt för dig men hur skulle det bli om du vände blicken för att titta på något som inte upprör dig så pass mycket som detta?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (ki) skrev 2019-08-06 21:57:58 följande:

Innan den långa tystnaden vill jag bara tacka dig! Någon gång i våras gav du mig ett tack och det värmde jättemycket. Tack för alla fina ord du skrivit om mig. Tack för att jag fått ta del av dina innersta funderingar. Det har lärt mig massor om mig själv och min omvärld. Tack för att du vill vara min vän!

Innan den långa tystnaden?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Homosapio skrev 2019-08-28 20:21:06 följande:

Din vän talade om att du är intresserad och att du har pratat om mig med henne ... Att du är kär i mig ... Varför säger du inget? Gör något! Möt mig ... Risken är stor att jag backar snart och då glider vi varandra utåt händerna. Jag har lovat din vän att inte avslöja henne.

Schysst vän .. haha

Men nu nä du väl vet vad hen känner så kan väl du ta kontakten?
  • Anonym (Smaka lite..)
    Anonym (Splittrad) skrev 2019-09-01 18:51:47 följande:

Jag undrar om du känner samma sak. Jag vågar inte fråga och snart är det för sent och då kan jag inte fråga längre även om jag velat. Ibland känns det som du skickar signaler till mig och ibland känns det som du inte känner något alls. Svårt att veta.

Varför är det för sent?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!