Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-03-26 21:12:09 följande:

Ja önskar att all den trauma ja fått av dig kunde vara värt de.. ja önskar att ja gav all den kärleken till nån som gav mig samma tillbaka! Varför blev ja en sån som ger så mycket när ja verkligen älskar nån? Varför e ja så dum att ja förväntar mig samma tillbaka? 😔 

Det är något jag också frågar mig typ dagligen. Varför lägger man så mycket kärlek, när man inte får någon tillbaka?
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-03-27 21:55:37 följande:
    Vi har fått lära oss ett sätt ifrån barndomen, hur ska man kunna veta annat när man inte fått lära sig? 😔

Som någon sa till mig, de e inte fel att ge när man "känner" att de e rätt.. känslor kan ingen styra över, men man kan ge sig de man förtjänar genom att tillåta sig själv att bestämma över sina känslor! Att inte låta någon trampa på en, o framförallt.. lyssnar dom inte på andras tankar o känslor så e nåt fel.. o vi som faktiskt e genuina me våra känslor ska lära oss att inte ge allt till svin..bara för att man hungrar efter kärlek...🥺
    Ja det där är knepigt men jag klamrar mig fast, även fast allt går emot vad jag står för. Egentligen borde jag fly men något håller mig kvar, det känns så rätt, men fel, men rätt, så fel! Jag tror att jag håller på att bli knäpp av det här.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2024-03-27 23:28:50 följande:

Jag kan inte gå vidare eftersom jag älskar dig och hoppas att det blir vi. ❤️
    Du är allt för mig, min tvillingsjäl. 🤗
    Saknar dig jättemycket. ????

Mm..
  • Anonym (Over again)

Jag tror faktiskt inte att jag orkar mer, men jag vet inte om jag klarar av det? Men det är nog tyvärr den enda lösningen

• Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-03-29 18:19:52 följande:

Some die young. Men vem bryr sig om denna kalla värld ändå?  Fylld av falskhet, yta, lögner  svek. Vissa använder människor i eget syfte och för egen vinning och för att det ger dom själva  något i stunden. .ta ta ta.  För att sen slänga en på soptippen. Betydelselös. Utbytbar. Å du icke sköna värld. Some die young. 

Så känner jag också ibland, man blir ju ständigt sårad så man håller på att ge upp hoppet om allt.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (LenaLe) skrev 2024-04-01 09:53:11 följande:

Jag önskar verkligen det var du. 
    Det finns egentligen så mycket jag velat sagt till dig.
    Nu försvinner jag härifrån.
    Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta oavsett hur livet blir. 
    Good bye. 

Varför säger man inte sånt man velat ha sagt? Varför håller man det inom sig?
  • Anonym (Over again)

Du hade nog aldrig några känslor för mig, det var nog bekräftelsen och allt jag gjorde för dig som du hade känslor för. Det märks på allt du gjorde för det fanns ingen empati alls. Jag tror att den enda du kan älska är dig själv.

• Anonym (Over again)

Nu slutar jag ha kärlek, får skaffa mig en kk istället eller fler

• Anonym (Over again)

Sleepless mess caused by a heartless maniac

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!