Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-11 07:29:18 följande:
    Tog ditt råd tidigare och han är väldigt sval. Jag förstörde nog för mkt. Saknar honom Innerligt men det är mitt problem, inte hans. 
    Det är trist att inse se sitt misstag först när man förlorat någon. Och ibland kan man inte rå för det heller.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-12 16:45:39 följande:
    Låter lite ytligt... Den jag släppte skulle jag älskat villkorslöst till helvetet o tillbaka oavsett defekter. De e själen man förlorar sej i o älskar.
    Håller med om det, det är själen man fastnar i går in i, då är allt sånt ytligt supervackert!
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Längtan efter dig) skrev 2023-12-12 22:38:19 följande:
    det är ett vanligt uttryck på engelska, i love you to hell and back. Vanligt förekommande i böcker, filmer och musik.
    Annars har man ju hört "älskar dig till månen och tillbaks" och liknande. Sen gör folk lite vinklingar på ursprunget och personifierar det
  • Anonym (Over again)
    Auditanne skrev 2023-12-15 22:17:00 följande:
    Och där fick man sin dagliga dos av nostalgi. Det där var ju min älsklingslåt när man var typ 9.

Tyder denna låt på en hemlig önskan hos dig om att hämnas på någon eller? Låter nästan så på titeln.
    Jag skulle aldrig hämtas eller göra något ont mot någon. Däremot tog sista kapitlet i boken slut nu, fast jag ville helst att boken skulle fortsätta för alltid
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-16 08:54:06 följande:
    Jag skulle aldrig hämtas eller göra något ont mot någon. Däremot tog sista kapitlet i boken slut nu, fast jag ville helst att boken skulle fortsätta för alltid
    Skulle stå "aldrig hämnas" ovan
  • Anonym (Over again)
    Auditanne skrev 2023-12-16 13:03:00 följande:

Ok. Finns det nån särskild anledning till att du valde denna låt då? Titeln låter lite hotfull nästan.

Får väl söka på lyrics till låten så man kan läsa dess text fullt ut. Fattar inte riktigt vad den handlar om.

Egentligen inte, men jag råkade stöta på den när jag var på Youtube och lyssnade och det är ju en gammal klassiker. Det jag fastnade för var faktiskt "Fly like a bird.." i texten.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2023-12-19 21:18:47 följande:

Att få hålla om dig, fläta in min hand i din, krypa tätt intill. 

Ja sånt saknar jag verkligen med en viss person, men det finns tyvärr bara i mina tankar och drömmar. Så de är bara att försöka få bort, någon dag blir en ny dag.. Något år!
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-20 21:59:03 följande:

Finns inget kvar att säga finns inget kvar att känna. Finns bara likgiltighet o inga känslor att känna har blivit ganska kall men på nåt sätt känns de bra att slippa känna nåt.

Känns skönt när man blir helt kall, och inte känner några känslor. Då slipper man sorger men missar all kärlek. Blev så under en lång tid efter en stor sorg, och det är svårt att komma ur det.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-20 23:13:27 följande:
    Har blivit väldigt bra på emotionell bortkoppling de e mitt sätt att slippa känna nåt. 
    Jag gjorde inte det med flit, utan blev så traumatiserad av sorgen och hamnade i någon slags bubbla där jag inte brydde mig om någon/något. Jag kände ingenting då, och det var taskigt för de jag var med. Alla var som luft för mig, ingenting betydde något. Men då mådde man varken bra eller dåligt, dock gjorde man ju roliga saker för stunden. Självförtroendet var på topp för man brydde sig inte om hur det gick, och det gick allt som oftast bara bra.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!