Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Elinesre skrev 2024-01-01 15:32:27 följande:

Vem än du nu än är så har du aktivt försökt få mig att ta livet av mig. Du är inte välkommen i mitt liv, försvinn! Håll dig ifrån mig för resten av ditt liv. Inget av det här har varit välkommet! Du har allvarliga problem. Du känner inte mig. Försvinn för alltid, du har tagit flera år av mitt liv och förstört så mycket att du inte anar. Håll dig bara borta ifrån mig för alltid. 🙏🙏🙏

Låter hemskt!

Hjärta
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2024-01-03 10:38:31 följande:

Jag lider eftersom jag inte har sett dig några veckor. Vad gör du med mig? Du är alltid i mina tankar och drömmar.. Hela mitt liv var jag stark men bara du gör mig svag. Jag förstår att mitt liv är meningslöst utan dig.
    I mars flyttar jag till annat område och jag hoppas att vi ska bo nära varandra. 
    Vi ses nästa vecka 💛 Saknar dig enormt mycket 🤗

Är aldrig bra att bli kär i någon upptagen, och för mig är det i och för sig inte bra att bli kär överhuvudtaget i någon!
  • Anonym (Over again)
    Zoegazz skrev 2024-01-03 18:44:57 följande:

Fan. 

Det kan man säga om mycket
  • Anonym (Over again)

Vill bara att denna tortyr tar slut, orkar snart inte längre

• Anonym (Over again)
    1omtänksam skrev 2024-01-12 14:20:51 följande:

Men du, over again, du är inte ensam kvar i universum. Vi är många "galaxer"som ser ochv som förhoppningsvis även hjälper varandra 😊 . Jag gillar dina.inlägg. Det hjälper att skriva av sig. Bli lyssnad på. Läkande på nåt sätt. Ta hand om dig!

Tack detsamma!

När man inte har någon att tala ut med, då är det skönt att ändå få skriva lite. Jag har i och för sig en jag har mycket kontakt med, fast det är blir känsligt i längden att lasta denne person med för mycket.
    Men jag måste starta ett nytt liv och där måste jag nog tyvärr släppa en viss kontakt.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (26 · 26 · 26 = 17 576.) skrev 2024-01-13 20:26:27 följande:

Ibland känns allt så tomt och ensamt. 

Jag håller med Skrikandes
  • Anonym (Over again)

Tragiskt! Men det gick inte att rädda dig, du slarvade nu bort dig själv till det sämsta möjliga du kunde ha gjort Gråter

• Anonym (Over again)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2024-01-19 19:35:15 följande:

Jag mår dåligt, du krossade mitt hjärta..

Här krossas mitt hjärta varje dag.. Over and over again
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Lite anonym) skrev 2024-01-20 08:18:22 följande:
    Har du fortsatt kontakt med personen?
    Så är det
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!