• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

ALTSÅ Detta sårarmer än vad  själen har kvar att ge , det gör så djävla ont att du litar hellre på en förståndshandikappad mer än din  nu fd fru .......    det förlåter jag aldrig.-

• Anonym

Jag är arg på dig för att du lämnar mig med ansvaret för vårt barn, pratar om smärta när jag förlorat alla människor jag verkligen älskat genom död och endast har min son kvar. Jag hatar dig för att jag jobbar jämt och du har bara fritid och får allt serverat av skattebetalarna. Jag hatar att du är far till min son, och att vi har ett så långt förflutet. Jag hatar att jag inte kan gå vidare och finna en bättre du :(

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 16:18:33 följande:
    ALTSÅ Detta sårarmer än vad  själen har kvar att ge , det gör så djävla ont att du litar hellre på en förståndshandikappad mer än din  nu fd fru .......    det förlåter jag aldrig.-
    Fucjk you  kommer aldrig förlåta det aldrig över min döda kropp , bara vända en ryggen så ,,,, det är det som är grejen ....
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 16:20:37 följande:
    Fucjk you  kommer aldrig förlåta det aldrig över min döda kropp , bara vända en ryggen så ,,,, det är det som är grejen ....
    Sätter aldrig en fot innan för mina dörrar mer ,,,,,,,,,,,,,,,,vi ses kanske när du ska ha barnet dra åt helvete...
  • Anonym

Varför kunde du inte bara vara tyst? Du var tvungen att få ryggdunkningarna på jobbet?? Känna dig macho. Men varför spred du ut falska rykten om mig och XX? 

Jag var din vän, den enda som inte snackade skit bakom din rygg, jag älskade dig, som vän. Du spottade på det. Du spottade på vår vänskap och mitt förtroende. DU gav mig ett hor-rykte, DU spred lögner du inte kunde stå för. Varför stod du inte för vad du sa. Jag gjorde aldrig dig något ont. Det vi hade rann ju ut i sanden. Men vi var vänner och kollegor. Allt annat var överspelat trodde jag. Men inte, du var tvungen att skryta på jobbet..

Har god lust att gå upp till din pappa, VD:n och säga vad du gjort, inte bara mot mig. För jag vet att en månad efter du avbröt allt med mig låg du med NN när vi var ute allihop. Ligger du med alla nyanställda eller? Och vet pappa om det?!  

Och jo du, jag har fortfarande inte berättat för någon att jag vet. Men NN visade både MMS och sms från dej från SAMMA VECKA vi var med varandra sista gången. För vet du.. Jag är större än dig din fega lilla fitta. Nu så här i efterhand är du inte ens snygg.. Bara patetisk, ditt vrak

Tacka fan att jag bytte jobb. Hoppas bara ingen ny ung tjej anställdes i mitt ställe och råkade ut för dej.

• Anonym

kommer hem och spottar mig i huvodet fem gånger och skriker  och påstår jag knullat en granne .......dra åt helvete sjuka djävel , dessutom förståndshandikappad

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 16:36:39 följande:
    kommer hem och spottar mig i huvodet fem gånger och skriker  och påstår jag knullat en granne .......dra åt helvete sjuka djävel , dessutom förståndshandikappad
    Hur mycket pengar erbjöds du för att göra detta , ska anmäla dig ditt Äcjkel och andraq med.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 16:14:55 följande:

Jag tänker på dig mer än vad jag borde göra. Jag hoppas att du inte förstått det, då det blir jobbigt. Det jag är lite nyfiken på är om du tänker på mig. Egentligen spelar det ingen roll då det, om det skulle vara något, skulle bli alltför komplicerat.

Hälsar vem ????? säkert uppskattat men vem är du skulle du inte vilja säga det i stället ....
  • Anonym

Tacka allla nu som sprider falska rykten kom i håg att du fick betala priset.     Hoppas det va värt detGlad

• Anonym

till pappan jag vet att du har en hemlig relation och sen skyller du på mig ..........

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!