• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2013-01-09 16:04:39 följande:
    Till fru R: Din jävla kärring! Jag hoppas du är nöjd nu när du fått som du vill!  Men en dag ska jag bevisa att det var JAG som hade rätt. INTE DU. Du är så himla falsk, och jag hoppas att den dag du märker vad du gjorde med mig, får riktigt dåligt samvete. 

Till R, C och P: Jag kommer aldrig förlåta er för hur ni behandlade mig. Aldrig.

Till E & B: Jag saknar er! Och jag önskar er allt gott i framtiden, det är ni värda! Och E, jag hoppas du och M blir lyckliga tillsammans, ni passar så bra ihop     

Tycker inte heller man förlåter vad som helst....
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-09 16:09:46 följande:

Tycker inte heller man förlåter vad som helst....

Vad menar du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-08 22:00:24 följande:
    till mitt ex.   vart tror du att du kommer? messa mig hela kvällen att du kan hjälpa mig och blahablaha??
    det va du som skicka ut mig. stå ditt kast idiot.
    jag va enbart trevlig idag när jag träffa dig o hämta saker. jag menade ingenting alls.
    likförbannat skicka du massa mess, att du kan hjälpa mig mm mm.. va faaaaaaan då för?
    stå ditt kast! jag har gått vidare.

sen kan jag säga en annan sak. idag när jag träffa dig, kände jag INGENTING!  
    Det där skulle jag kunna skriva till mitt ex..... hahaha
  • Anonym

Om du någonsin ser detta tror jag inte men om så ska du veta att jag bryr mig om dig........Mycket

• Anonym
    Anonym ( ) skrev 2013-01-09 17:13:41 följande:

Våga skicka!

Det finns ingen möjlighet att kunna göra men  det finns här att kunna läsa ... har annat att tänka på för tillfället.
  • Anonym
    Anonym ( ) skrev 2013-01-09 17:25:10 följande:
    Det finns så många "du" att det försvinner i bruset bara.

Men personen vet att det är till hnm.
  • Anonym

Vet du jag är ledsen varje kväll ,jag är förtvivlad som bara den det gör väldigt ont , varje dag ser jag försöker jag ¨få ett  skönt liv och göra sånt som gör tillvaron bra och som är normalt , istället sitter jag fast sedan flera år i skiten och ska bara strida  , och ta andras skit  offra mig för andra ,ställa upp på allt , det här har fått mitt liv att slockna och ser du det så är allt dött .....Jag är förtvivlad jag vet inte om det någonsin kommer bli bra ................Det är inte värt det mer ....och har aldrig varit det .......Bara glöm mig   

• Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2013-01-09 20:29:00 följande:

Tycker också du borde skicka det.
    Senast jag fick höra de orden, i en tid av känslomässigt kaos, betydde det mycket.

Ja men det blir svårt  och skicka , skulle hellre säga det .....men men skit samma
  • Anonym
    Anonym (vännen) skrev 2013-01-09 21:03:20 följande:
    Jag saknar dig. Jag kämpar med att hålla kontakten men du bara ställer in och in. Vet inte hur länge till jag orkar. Du var en av mina bästa vänner varför hände detta? Saknar dig så det gör ont. Älskade vän.
    Kostar för mycket .....
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-09 21:09:23 följande:
    Kostar för mycket .....
    Pengar kommer före vänskap , vänskap o pengar går inte i hop ... ladilidala.....
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!