• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Nu  är det så att  allt som jag någonsin vill ha bara sabbar någon , det är pricis som jag får inte lov att ha familj  jag är människa med känslor get over it  and get a life , du sabbade själv iof  men ändån jag sitter här i slutendan som en ren djävla leksak ,....hur hade det känts.

• Anonym

jag behöver tydligen visa att jag är att lita på och har ärliga avsikter, ja visst det har jag gjort men nu är det så att jag  har ingen tillit till dig  eller något sådant i heller dags att börja arbeta för det annars kan vi ta mig fan skita i alltihopa.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 19:23:48 följande:
    jag behöver tydligen visa att jag är att lita på och har ärliga avsikter, ja visst det har jag gjort men nu är det så att jag  har ingen tillit till dig  eller något sådant i heller dags att börja arbeta för det annars kan vi ta mig fan skita i alltihopa.
    Om inte du vill göra detta nu så finns annat för mig va lägger inte tid på detta annars.
  • Anonym

Du har nog rätt att vi är för olika. Jag behöver mer av dig i längden, men jag saknar dig ändå' även om du kanske gjorde rätt när du gjorde slut.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 19:49:46 följande:
    Du har nog rätt att vi är för olika. Jag behöver mer av dig i längden, men jag saknar dig ändå' även om du kanske gjorde rätt när du gjorde slut.
    Vad är rätt vad är fel , jag vet inte det ända jag vet att jag är ledsen för att bryta en hel familj  som betyder mest för en.
  • Anonym

Ville bara säga att jag saknar tiden vi hade tillsammans, den bra tiden. Och när jag var så obeskrivligt kär i dig, du var världens finaste och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, min första kärlek <3

• Anonym

Man måste inte ha 100 olika kärlekar som alla tror ,många blir kär i allt och alla .......då är det inte kärlek.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 20:12:10 följande:
    Man måste inte ha 100 olika kärlekar som alla tror ,många blir kär i allt och alla .......då är det inte kärlek.
    Men det är skitjobbigt om man haft en enda kärlek och sedan känner att man aldrig kan bli kär i någon annan igen även fast man inte har känslor kvar för den man var kär i
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 20:17:01 följande:
    Men det är skitjobbigt om man haft en enda kärlek och sedan känner att man aldrig kan bli kär i någon annan igen även fast man inte har känslor kvar för den man var kär i
    Då har du nog problem känslomässigt kärlek är känslor ...(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 20:17:01 följande:
    Då är du garanterat fortfarande  kär i den du inte längre är kär i
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!