• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag önskar att jag hade skrivit ett sms eller mail istället för att säga ett sanningens ord till en viss person. Vad livet hade varit lättare då...men men nu är det som det är, tyvärr. 

• Anonym

Vet du vad (-:  det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå   och det sägs att efter regn kommer solen fram i gen  , men det kan va svårt och tro när man inte ser den ,  det hjälper sällan om man blivit våt redan .....Jag övar mig och för varje dag bli jag bättre på att skilja mellan sanning och lögn ... Hjärta

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 21:15:11 följande:
    Vet du vad (-:  det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå   och det sägs att efter regn kommer solen fram i gen  , men det kan va svårt och tro när man inte ser den ,  det hjälper sällan om man blivit våt redan .....Jag övar mig och för varje dag bli jag bättre på att skilja mellan sanning och lögn ... Hjärta
    För när vännerna är borta eller kärleken tar slut  ser man allt med lite andra ögon , säger du att du är min vän så är du KANSKE det ...HjärtaHjärtaHjärta Man säger mycket men  man vet så lite om sig själv ......Solig
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 21:28:31 följande:
    För när vännerna är borta eller kärleken tar slut  ser man allt med lite andra ögon , säger du att du är min vän så är du KANSKE det ...HjärtaHjärtaHjärta Man säger mycket men  man vet så lite om sig själv ......Solig

och sedan tilliten säger du att du är tex min vän så är du säkert det ......då litar man på det Skål
  • Anonym
    Anonym (honeylips) skrev 2013-01-11 20:56:02 följande:
    Tack detsamma, ifall det gäller mig. Om inte så verkar du ändå vara en öm människa och jag önskar dig allt gott.

Tack det var snällt av dig, kollade dina inlägg som du gjort och är ganska säker på att det inte är dig jag menade men önskar dig också allt gott :)
  • Anonym

Du sårade mig mer än vad jag någonsin kommer att erkänna.
    Var min kärlek ingenting för dej?
    Varför valde du bort mej?
    Jag har lovat att aldrig kontakta dej mer och det kommer jag att hålla.
    Men jag står ändå kvar här med så många frågor.
    Jag kan inte se mej själv utan dej vid min sida.
    Jag saknar dej! 

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 23:09:34 följande:
    Du sårade mig mer än vad jag någonsin kommer att erkänna.
    Var min kärlek ingenting för dej?
    Varför valde du bort mej?
    Jag har lovat att aldrig kontakta dej mer och det kommer jag att hålla.
    Men jag står ändå kvar här med så många frågor.
    Jag kan inte se mej själv utan dej vid min sida.
    Jag saknar dej! 
    huir kan man ha frågor men inte sänka sin stolthet  utan det kommer jag hålla ,  då kan man nog sitta där med sina frågor med ....
  • Anonym

Det var ett halvår sedan vi sågs senast och jag kan inte sluta tänka på dig. Du upptar ofta mina tankar. Jag jämför alla killar jag möter med DIG och hittar ingen som ens är i närheten av dig, din kropp, din personlighet och det vi hade tillsammans. Även om du inte ville såra mig så var det nog just det du gjorde, att du inte var ärlig kring tjejen du träffade. Du är världens underbaraste men oxå ett svin, mot både mig och henne...
    Dum som jag var sa jag inte fullt ut vad jag kände för dig, men du borde förstått. Jag borde inte heller sagt att jag nog behöver leka av mig innan jag ger mig in i något seriöst... Vill ha DIG! 

• Anonym

till  dig  förlåt sårade kanske dig for nothing , men ville inte såra dig medvetet , men du kanske redan borde veta hur det varit för min del med.........

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 23:40:25 följande:

till  dig  förlåt sårade kanske dig for nothing , men ville inte såra dig medvetet , men du kanske redan borde veta hur det varit för min del med.........

Det där kan man väl skicka?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!