• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-09-26 13:08:53 följande:
    Till mitt ex! Hämden är ljuv ska du veta, och jag är bara så jävla glad över att hon har nu dumpad dig efter hon fick veta vilken IDIOT du är! Men nu har du fått smakat på din egen medecin för din jävla otrohet!

Man kan ju hoppas det finns så mycket förnuft att man inte dumpar någon för en gamla otrohet mot någon .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-26 13:46:52 följande:

Man kan ju hoppas det finns så mycket förnuft att man inte dumpar någon för en gamla otrohet mot någon .

Du vet inte hela storyn..... ;) Men det är ändå rätt åt mitt ex! haha
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-25 20:48:33 följande:
    I'd gladly be; if you set the direction of the wessel. ;)
    You know I will but the question still remains; Do you have the courage to stay on board and let me? I dare you
  • Anonym

Fattar du inte att jag är kär i dig?!?

• Anonym

förlåt mig  över  mitt hjärta. Det har gjort lika ont på mig som på dig ska du veta ,för att jag vet o ser att du e sårad och ledsen och att jag sårade dig ,och det gör mig ont och förstår din känsla .Vad skulle jag gjort på ett annerlunda vis.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-27 11:44:49 följande:
    förlåt mig  över  mitt hjärta. Det har gjort lika ont på mig som på dig ska du veta ,för att jag vet o ser att du e sårad och ledsen och att jag sårade dig ,och det gör mig ont och förstår din känsla .Vad skulle jag gjort på ett annerlunda vis.

Det var därför jag blev tårögd i dag , för jag ser och känner hur ont det gjorde  på dig . Jag känner mig skyldig till din smärta nu .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-27 11:44:31 följande:
    Fattar du inte att jag är kär i dig?!?

så fan heller du är ,då hade man sagt o visat det inte på fl ...suck
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-27 14:44:24 följande:
    Jag tror en viss anonym har missförstått tråden...
    Tror jag med Skrattande
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-27 11:52:51 följande:

Det var därför jag blev tårögd i dag , för jag ser och känner hur ont det gjorde  på dig . Jag känner mig skyldig till din smärta nu .
    kanske va det bättre tillsammans  i alla fall, kanske har jag misstagit mig . Jag tror inte det blir bättre utan dig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-27 15:07:51 följande:
    kanske va det bättre tillsammans  i alla fall, kanske har jag misstagit mig . Jag tror inte det blir bättre utan dig.
    eller kanske va det bra som det var.....
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!