• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

..inte du då så klart

• Anonym

Förbjuden kärlek, eller åtrå, är det värsta som finns! Jag kan inte visa för dig eller någon annan vad jag känner men det enda jag egentligen vill är att hoppa på dig och hångla upp dig!
    Fast jag vet inte om du känner samma sak så jag låter bli...

• Anonym

Pain hurts! Det gör fortfarande ont, men ändå är jag så jävla glad att det är över! Vill inte ha en stor JÄVLA idiot i mitt liv!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-25 09:28:12 följande:
    Förbjuden kärlek, eller åtrå, är det värsta som finns! Jag kan inte visa för dig eller någon annan vad jag känner men det enda jag egentligen vill är att hoppa på dig och hångla upp dig!
    Fast jag vet inte om du känner samma sak så jag låter bli...
    Vem vet den andra kanske känner samma sak för dig men inte heller vill säga eller göra något för att det är "förbjudet", följ hjärtat det kanske är meningen att det ska vara ni två det kan ju sluta i något fantastisk fint  Solig
  • Anonym

Be my sailor. Be the captain of my heart.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-25 16:04:42 följande:
    Be my sailor. Be the captain of my heart.
    I'd gladly be; if you set the direction of the wessel. ;)
  • Anonym

haha, jag skrattar ihjäl mig! =) Bra gjort tjejen!!!! =)

Rätt åt dig gris!!!

• Anonym

Varför svarar du inte? Är du sur eller ledsen? KAN DU INTE BARA SVARA??!?!?!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-26 12:18:35 följande:
    Varför svarar du inte? Är du sur eller ledsen? KAN DU INTE BARA SVARA??!?!?!

Du har förlorat mig för gott.....
  • Anonym

Till mitt ex!

Hämden är ljuv ska du veta, och jag är bara så jävla glad över att hon har nu dumpad dig efter hon fick veta vilken IDIOT du är! Men nu har du fått smakat på din egen medecin för din jävla otrohet!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!