-
Många frågor , men svaren få , men jag tror inte det skulle va bättre utan dig ,ge det en chansAnonym skrev 2012-09-27 15:41:29 följande:eller kanske va det bra som det var.....
-
Ja kanske jag har, men jag kan inte läsa meningar som står ett o menar tvärtom typ , sånt funkar inte för mig i alla fall(-:Jellybeanbaby skrev 2012-09-27 14:44:24 följande:Jag tror en viss anonym har missförstått tråden...
-
Kanske annullera skilsmässan , många tankar ska du veta ,men jag e så djävla besviken .Anonym skrev 2012-09-27 16:04:13 följande:Många frågor , men svaren få , men jag tror inte det skulle va bättre utan dig ,ge det en chans
-
Jag orkar inte mer .jag ger upp nu det har blivit för mycket
-
Ermenegildo skrev 2012-09-28 17:52:25 följande:Det är ok att lämna halva portionen.
Tack vad snällt(-: , kan ge resterna till hunden eller spara till på måndag. phu -
eller dela portionen(-:Anonym skrev 2012-09-28 18:15:04 följande:
Tack vad snällt(-: , kan ge resterna till hunden eller spara till på måndag. phu -
Det arvet man får bära är tungt att ta med sig, därför kommer frågor klander misstankar om svek. Eller hur.
-
Vill du inte skicka ett sms ikväll? Är så otålig, vill bara skriva med dig NU.
-
Du öppnade mitt hjärta på alla sätt som var möjliga och sedan tog du min kropp och min hjärna i din ägo. Var det bara sex eller blev du rädd för alla känslor? Saknar dig så.
-
Till en fd vän
Jag kom inte på ditt bröllop för att;
Du har alltid försökt kontrollera mig.
Du frös ut mig flera dagar i sträck varje gång du tyckte att jag hade gjort något fel. De fel du aldrig kunde räkna upp eftersom de aldrig existerat.
Du hånade mig när jag grät
Du alltid har tyckt att allt jag gjort är fel
Du fördömde mig när jag gjorde något som du inte tyckte var okej
Du sa att jag var dum i huvudet och patetisk och att jag fick skylla mig själv när jag blev kär i fel person
Du ansåg att allt kretsade kring dig. Att allt du upplevde alltid var värre än det jag gick igenom
Jag hatar dig inte utan du har betytt otroligt mycket för mig under min uppväxt men jag orkar helt enkelt inte vara det svarta fåret som alltid gör fel. Jag klarar verkligen inte av att att möta dig och mitt gamla liv som kraschade totalt. Jag har nu ägnat 5 år till att bygga upp mig själv, att få mig hel igen. DU vet vad som hände och DU vet varför jag flydde, DU om någon borde förstå att jag inte kan vända tillbaka och träffa alla som om inget hade hänt.
Hur kan DU vara så oförstående över att jag valde att tacka nej till ditt bröllop?