• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du är som ett vackert gitarrackord man vill ska klinga i evighet. Du är en kall höstnatt när stjärnorna lyser som klarast och en vårmorgon när solen speglas i havet och allt vaknar till liv, en sommardag som aldrig tar slut.
    Och ändå klarar jag inte av att säga det till dig... klarar knappt av att se på dig.
    Jag går bredvid dig och nuddar vid dig och känner stötar som går genom hela mig kropp och jag skulle bara vilja kyssa dig där och då, men låter bli. Jag känner mig skyldig, tränger undan, låter vara, brinner upp... lägger ned ytterligare en dag i min ask och lägger på locket.
    Dansar runt den stora tomhet som finns där, i tystnaden. Det som vi inte talar om, det där som är tabu, det som finns men inte får finnas, det som dyker upp i korta ögonblick när vi inte vill släppa taget och bara förlora oss, det som försvinner när tankarna samlas igen.
    Jag skulle kunna ge allt för att ge upp kontrollen om bara för en minut och berätta för dig, utan skuld och utan omskrivningar och utan några dubbla meningar...
    Men vad skulle det leda till... ytterligare lidande, mer smärta... bättre för mig att gräva ned min ask, glömma och gå vidare? Vet du? Vill du? Vet jag? Vill vi, vågar vi ta steget? Blir det bättre, eller kommer vi båda att kvävas, eller brinna upp?

• Anonym

Jag är såååååååååååååååååå jävla förbanad på idioten!!!! Är besviken på mig själv att jag stannade hos aset!

• Anonym

Jävla idiot som har förstört mitt liv!!!!!!!!!!

Dra åt helvete och hör aldrig av dig igen!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym

ja vad säger man thats life .. jag som trodde du va min själsfrände  men du är tvärtom den falskaste  människan som  man absolut inte har något gemensamrt med ...vet du vad jag vill absolut inte ha dig i mitt liv  må du ruttna i helvetet.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-11 19:51:24 följande:
    ja vad säger man thats life .. jag som trodde du va min själsfrände  men du är tvärtom den falskaste  människan som  man absolut inte har något gemensamrt med ...vet du vad jag vill absolut inte ha dig i mitt liv  må du ruttna i helvetet.
    avser en kvinna.... denna tanke.
  • Anonym

Det enda jag ångrar är att jag inte skickade fotot när du ville ha det.. som jag önskar att vi kunde fortsätta där vi var förra veckan!

Jag har aldrig blivit så upphetsad som när vi tåflirtade, låter kanske konstigt men det är sant. Om du ändå kan förstå att jag tänker på dig heeela tiden!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-11 17:43:57 följande:
    Jävla idiot som har förstört mitt liv!!!!!!!!!!

Dra åt helvete och hör aldrig av dig igen!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag väntade på dig, men f-n att du kunde ge mig ett besked med vad du ville. Nä, du har behandlat mig som skit. Helvetet har du åstadkommit helt själv med dina lögner.  Var beredd att förlåta dig för vad du har ställt till med, men du ser det inte ens. Mitt liv har gått vidare. Beklagar förlusten, men det är du själv som släkte lågan som brann så tydligt. 

• Anonym

va glada att ni träffar på folk som säger något i alla fall än att ni träffar folk som bara sitter o glor som dom vore dumma i huvodet likso,m , vad fan vill dessa människor ,get a life om ni inte vill något vettigt eller har något och säga . ....

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-11 20:46:05 följande:
    va glada att ni träffar på folk som säger något i alla fall än att ni träffar folk som bara sitter o glor som dom vore dumma i huvodet likso,m , vad fan vill dessa människor ,get a life om ni inte vill något vettigt eller har något och säga . ....
    fast det gör inget ,jag hoppas det går bra för er antar att det är folk med samma känsla.
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-09-11 20:59:17 följande:
    Önskar dig all lycka från djupet av min känsla, det har jag alltid gjort. Jag tror att du är värd det liksom jag.

Men det var inte det jag ville.
    Den fanns för oss och nu är det bara

Punkt!
    Punkt!

Som finns kvar.

Punkt
    ja när botten är nådd så kan man inte komma längre . nu ljusnar det och en ljusare framtid. därför är det punkt.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!