• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

måste nog få ur mig det här på något sätt, men kan inte säga det till dig då du fortfarande har din sambo och vill inte skapa mer kaos i ditt liv.
    Jag vill göra dig glad, se dig le ditt underbara leende, dra mina fingrar genom ditt långa hår, hålla om dig, tala om för dig vad jag känner och ta med dig bort någonstans där det bara är du och jag och välkomna dig in i den röda dimman som slänger slöjor framför mina ögon.
    onda kvinna...

• Anonym

Du är så snygg och så fin och allt jag vill ha i en man! Du vet vart jag står och vad jag vill så vad vill du? Jag vet vad du går igenom nu, jag har varit där själv så jag vet hur svårt det är att lägga det gamla bakom sig och våga satsa på nytt. 
    Jag vill inget annat än att det blir vi.  

• Anonym

haha, fick höra en sån jävla bra komentar om din nya skata!

Hon är så jävla ful, så han ville bara SPY när dom träffades första gången! Sen verkar hon vara jävligt desperat om hon står och dansar med en vodka flaska i handen på en blompall som är typ 1,5 m hög! hahaha, sommaren BÄSTA kommen tar!!!!!

• Anonym
    IsabellaE skrev 2012-09-02 05:34:16 följande:

Nu får du fan ge dig. Han är inte det minsta intresserad, har du inte förstått det ännu?

Jadu, han älskar ju mig fortfarande mig! Han tog bara henne för att kunna komma över mig.... sen att han säger att vi inte ens har varit ihop säger ju en hel del! Han har väl inte berättat att han har raggat på mig hela sommaren!
  • Anonym

Jag förstår inte vad som har hänt, ena stunden vill du att vi ska ta en promenad tillsammans varenda dag och påstår att du får "kli" av att bara sitta inne och glo. Vi pratar och har jättetrevligt ihop. Sen helt plötsligt får du en jobbintervju på ett annat ställe och efter det börjar du behandla mig som skit, du börjar först lära känna en annan kollega (det har jag självklart inga problem med) men efter det verkar ni vilja göra allt för att "frysa ut" mig. Ingen av er lyssnar på mig när jag pratar med er, än mindre svarar ni på tilltal. Det är som att prata med en vägg! Jag hoppas ärligt talat att du får det där jobbet så jag slipper dig! Falskare människa får man leta efter
    Jag förstår inte vad jag har gjort dig!

• Anonym

Fan vad man aka bittert ångra mig att jag e så dum i huvodet att jag ens varit tillsammans o gift med en muslim det ska aldrig ske i gen

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-03 11:39:36 följande:
    Fan vad man aka bittert ångra mig att jag e så dum i huvodet att jag ens varit tillsammans o gift med en muslim det ska aldrig ske i gen

Hur kunde jag bli så dum i huvodet ska fan ha självkritik för detta och mycket annat som jag varit dum i huvodet på . Självkritik har jag inget emot det förtjänar jag när jag varit så djävla dum i huvodet att hå på sånt .och allt annat skit med som bara e hitte på inte bara förhållandet allt runt om också.fan jag e dum i huvodet
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-03 11:51:10 följande:
    Hur kunde jag bli så dum i huvodet ska fan ha självkritik för detta och mycket annat som jag varit dum i huvodet på . Självkritik har jag inget emot det förtjänar jag när jag varit så djävla dum i huvodet att hå på sånt .och allt annat skit med som bara e hitte på inte bara förhållandet allt runt om också.fan jag e dum i huvodet

Antar att det bara är att be allt och alla dra dit pepparn växer så har jag återtagit min självkritik fy fan altså
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-03 12:17:02 följande:
    Antar att det bara är att be allt och alla dra dit pepparn växer så har jag återtagit min självkritik fy fan altså

Så får dom alla hitta nya offer försöka lura i fan och hans moster vad dom nu sysslar med.
  • Anonym

och till er dryga kvinnor  vill ni gå hemma o laga mat5 o suga av era män 24 timmar om dygnet så gör det men för fan ge fan i mig och sluta försöka övertala att jag ska leva på samma sätt .jag kräks på er.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!