Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Enigma) skrev 2024-01-19 18:12:48 följande:

Ibland så måste man tänka sej för innan man öppnar munnen eller börjar bete sej och inte ta saker för givet. Resultatet av sånt kan bli att man förlorar personen för all evighet.

Helt rätt!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-19 21:36:29 följande:

Love feels pretty good doesn't it ? There is only one heart in this body    have mercy on me ........

I feel you...🥺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Hansa123 skrev 2024-01-19 22:25:54 följande:

Jag tänker på dig. 

De e ju inte hela världen att skicka?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Förlåt en förvirrad) skrev 2024-01-20 23:38:43 följande:

Det var inte lätt för mig heller, även om du kanske tror/trodde det. Du var mitt livs kärlek och jag älskade dig högt. Jag tänker på dig om dagarna, drömmer om dig på nätterna. Är rädd att du ska dö utan att vi fått kontakt igen. Jag sörjer dig så och är så ledsen för den smärta jag orsakat dig.

Detta borde du verkligen skicka till personen 🥺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Auditanne skrev 2024-01-21 18:02:06 följande:
    En del av oss blir uppmanade, här på forumet av de vi sökt efter, att ta kontakt men när vi väl försöker via telefon och sms så svarar inte personen. Taskigt att göra så tycker jag. Få upp någons förhoppningar för att sedan inte svara till dessa. Känslomässig manipulation på hög nivå.

De förstår ja, men oavsett så e de bättre att åtminstone ha skickat iväg dom där tankarna, ursäkten lr va de nu kan vara för då har man iaf räckt ut en hand.. sen e de givetvis förbannat sorgligt om svaret inte blev de man önskade..men då vet man..🥺 o du vet att du inte behöver ångra dig 20 år senare för att du aldrig bad om ursäkt lr delade dina tankar till personen som kanske behövde höra de..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Auditanne skrev 2024-01-21 18:02:06 följande:
    En del av oss blir uppmanade, här på forumet av de vi sökt efter, att ta kontakt men när vi väl försöker via telefon och sms så svarar inte personen. Taskigt att göra så tycker jag. Få upp någons förhoppningar för att sedan inte svara till dessa. Känslomässig manipulation på hög nivå.
    Ibland gör osagda saker mer skada än de behöver.. prova att skriva ett brev..mer personligt så o du kan lufta allt du vill säga..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-20 23:07:23 följande:
    Man kommer till en punkt då man helt enkelt inte bryr sej.
    De där e bara ett försvar som tids nog kommer fallera.. min erfarenhet va iaf att när de väl släppte så var de 10 resor värre..o de e tuffare att hantera om man medvetet försöker putta undan känslorna som eg finns där.. släpp ut dom när dom väl kommer... de kommer bli stor skillnad..🥺🌺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Auditanne skrev 2024-01-22 00:20:01 följande:
    Svår personlighet kan jag hålla med om. Fick nyss ett meddelande på min mail att han har kontaktat mig på Youtube också och jag fattar noll, absolut noll, vad människan vill Rynkar på näsan

Ja, och det har faktiskt gått mer än två år, skulle säga 2½ och ännu ingen kontakt i verkliga livet eller ett vettigt samtal utanför nätet. Blir så trött på det här. 

Hur länge försökte du med kontakt då? Fick du någonsin reda på varför personen betedde sig som han gjorde?
    Vart bor han? Tycker ja känner igen hans beteende 🥺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-24 19:32:28 följande:

Lite onödigt vetande för att bli avstängd från FB så krävs de att du SJÄLV har skrivit eller lagt upp nåt olämpligt. Så att nån har sett till att man blivit avstängd e skitsnack. 

Undra sa flundran om gäddan e en fisk.

Pratar du om facebook så kan du bli avstängd för att ha delat "fel" innehåll
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-24 21:32:45 följande:

Vila i frid  2024-01-24

What? Va händer? Inte du hoppas ja?!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!