Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 20:31:31 följande:

Jag har ingen ånger o har inte gjort nåt heller de e mer den andra personen som valde den här vägen då får de va så

O va ja menade me ånger så var de att gå hela livet utan att ha försökt göra något åt de..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Tänker på dig) skrev 2023-11-02 03:21:12 följande:

Jag frågade henne om vi kunde följa varandra men hon sa att hon inte hade sociala medier.Den är ju jobbig för det innebär ju 99 av 100 att hon helt enkelt inte vill.Så jag ger nog upp redan där eller hur?

Ja har inte heller sociala medier..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-03 22:52:29 följande:
    Denna bet mig i hjärtat..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-03 22:03:48 följande:
    Kämpa för nåt jag inte valt ? Nä släpper de hellre allt mattas av med tiden o livet går vidare
    Men vad var de du inte valde? Om de handlar om nån skitgrej lr inte...varför i hela friden kämpar du inte för de du vill ha? Lider du av nåt lr? Om hon nu e ditt livs kärlek, se då fan till att visa de!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-03 22:50:29 följande:

Dags o lägga ner FL hoppas ni löser alla era problem

Ja hoppas du tar ditt förnuft till fånga o kämpar för din kärlek.. ibland har man inget val..
  • Anonym (HeartOfFreya)

De här e för dig din jävel!

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym ($$) skrev 2023-11-08 00:25:17 följande:

Jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jag kan inte få ut dig ur mitt huvud. Det har gått en månad sen vi messade senast, men jag vill bara skriva till dig nu på en gång och fråga om inte vi kan ta det där fikat. Jag ser dig i varje korridor, vid varje arbetspass. Minnen av dig och våra stunder ihop. Hur det kändes. Hur fel allt är. Men det är fan rätt ändå? Det vet vi båda? 

Vet du varför jag slutat messa. För att du aldrig tog upp planer på att träffas, fast du sa att du ville. Jag kan inte bara messa. Du tar 12 timmar på dig för att svara. Det gör ont och jag funkar inte så. Inte alltid. Inte varje gång man messar. Kände mig som jag inte var så intressant. 

Jag vet inte vad jag vill från dig, från oss. Det kanske inte är nåt. Jag måste få se dig och se hur det känns. Jag vill att du plockar upp mig med din bil en torsdag då jag tränar, eller en lunch. Att vi drar nånstans iväg från allt annat och se vad som händer. Det kanske inte är nåt seriöst. Det kanske stannar där. Det kanske blir mer än så. Du kan inte ha glömt mig än

Så e de när man bara e ett andrahandsval 😔
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-06 20:01:24 följande:
    Löst
    Nu ljuger du bara för dig själv..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-06 18:24:53 följande:

Här loggar man in av ren vana : /

Nä, du hoppas på nåt..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-08 10:50:45 följande:
    Absolut inte
    Ok, så de e därför du fortsätter att gå in här o delar dina känslor?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!