Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Ingvar "Dojam" Karlsson) skrev 2024-10-07 14:37:47 följande:

Kära svenska folket,

Det var varken 33-åringen, Christer Petterson eller Skandiamannen, det var jag.
    Det hade gått för långt, och detta var min enda chans att få bort honom från makten så att jag kunde ta min rättmätiga plats. Ingen kan beklaga mer än jag att det behövdes så drastiska åtgärder, men annars hade vi inte fått igenom budgetreformen som räddade rikets ekonomi. 

Jag är ledsen för det nationella trauma jag orsakat, men jag kan bara be om förlåtelse och att ni tror mig när jag säger att det var bäst som skedde. 

Tack för ordet,
    /Ingvar 

Nu var du rolig! Men nej, du gjorde sverige värre isf
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Fackfäjs) skrev 2024-10-04 23:00:59 följande:

Ruttna i helvetet. 

De kan man ju faktiskt säga till personen de gäller.. en del behöver få sig en känga för att fatta.
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-09-29 13:46:38 följande:
    Kan bara tala för mig, men känner jag att jag börjar känna för mycket för någon, så flyr jag. Det är mitt sätt att hantera det, tyvärr har jag sårat människor pga. det. Men det är för att jag själv inte ska få chansen att bli sårad igen.
    De kallas för anknytningsproblematik 😕 men de går att jobba bort..
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Basti) skrev 2024-10-08 04:07:20 följande:
    Jag räknar till sju punkter. Har personen du tänker på sju bokstäver i sitt namn?

Kan du inte avslöja en av bokstäverna åtminstone? Helst den första.
    Menar du att de skulle hjälpa dig då? Lr hoppas du att de handlar om dig?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Z) skrev 2024-10-11 22:28:02 följande:

Det är inte konstigt jag dragit till mig dysfunktionella människor och relationer efter att ha växt upp med dig. En konstant kritisk röst som inte gett annat än dålig självkänsla. Du är sjuk men det kommer du aldrig inse. Värsta är att ibland hör jag dig i min egen röst. Måtte jag aldrig bli som dig. Du är elak och jag tror det svider att jag hittat något funktionellt och stabilt. Du lyckades aldrig med det och jag tror du är rädd att jag kommer göra det för du inte vill vara ensam själv. 

Var glad att du insett de iaf! ❤️🙏
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-10-12 10:58:10 följande:
    Nej det är det inte. Efter för många sorger och för mycket smärta, så blev jag kall och blockerade känslor. Men ibland så var det någon som ändå lyckades ge mig känslor, då var jag tvungen att klippa eller fly, som jag säger. Jag vägrade helt enkelt att bli sårad igen.

Dock är jag inte där nu, men önskar att jag vore det.
    Ok, då hänger ja med.. 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Miruky) skrev 2024-10-15 22:29:48 följande:
    Ja
    Mariana?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Miruky) skrev 2024-10-15 22:50:21 följande:
    Har iofs inte tilltalat dej men absolut
    Varför skaffar du nya konton hela tiden? Annars förstår ja inte varför du svarar på enigma..😒
  • Anonym (HeartOfFreya)

Den här tråden var väldigt bra från början..men nu verkar de vara folk me personlighetsstörningar som har tagit över tråden.

Ja tänker återgå till de som ja e uppvuxen me.. prata me personen lr skicka ett jävla brev!

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym skrev 2024-10-19 00:00:07 följande:
    Det framgår ju iofs redan av rubriken att tråden är för de som inte vågar göra det.
    Jo! Men det är inte meningen att paranoida psykfall ska bombardera tråden!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-11-02 17:23:05 följande:

Du var aldrig den jag trodde du var, men jag trodde aldrig i min själ, att du var den du är!

😔❤️ ja vet precis hur de känns! Kunde aldrig sagt de bättre själv!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Fru till din bror) skrev 2024-11-07 09:45:39 följande:

Jag njuter av tanken av att ni alla kommer dö en vacker dag, och man behöver inte ens lyfta ett finger. Fan vad jag hatar erDöd

Du kanske borde prata med nån? Lr gå till gymmet
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Nuså!) skrev 2024-10-28 17:48:26 följande:

Jag har fastnat i tankar på dig och analyserar allt du säger och gör. Jag önskar att jag bara vågade ta mod till mig och röra vid dig på ett sådant sätt jag längtar efter. Istället går vi här, sida vid sida, år efter år och njuter av stulna stunder som vi gör till våra, men aldrig ändå riktigt vågar. Du verkar lika feg som jag, lika rädd att våga visa, ändå tycker jag mig se det i dina ögon, men vänder bort blicken för att du inte ska se det i mina.

Låter fantastiskt vackert likväl e känslan jobbig 🌺
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-10-19 00:50:54 följande:

Varför kan inte den jag älskar, älska mig tillbaka någon gång? Och varför älskar alltid någon mig, som jag inte kan känna likadant för? Varför är kärleken så svår och orättvis?
    Jag går sönder 😔

Kanske e de så att i dessa fall handlar de om att vi dras till de som känns "hemma" o i dom flesta fallen e de inte bra... 

Ibland tänker ja hur livet hade varit om ja haft en helt annan familj tex.. då kanske kärleken aldrig gjort så ont 😔
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-11-22 03:21:55 följande:

Kanske dags att hoppas att detta är ett avslutat kapitel nu då, slut på manipulationer, lögner, svek och allt du utsatt mig för. Du älskar i alla fall dig själv!

Nu kanske vi ska börja göra det oxå?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!